SEOبهینه سازی موتور جستجو چیست؟

۱۵ بازديد

SEOبهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به عبارت ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند. هر چه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به سمت کسب و کارتان وجود دارد. سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) برای کمک به شما پیدا کند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید.

سپس، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس‌وجو نمایش داده شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند به شما بگوید که دقیقاً کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.

عوامل موفقیت سئو ما را می توان پروکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت. به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب چقدر می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد.

بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، به این معنی که کارشناسان سئو باید کار کنند. اینجاست که ما وارد می شویم.

جدول تناوبی عوامل سئو ما عوامل را در شش دسته اصلی و وزن هر کدام بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازماندهی می کند. به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزیدن و سرعت از عوامل مهم معماری سئو سایت هستند.

جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده است همچنین شامل لیستی از سمومی است که از بهترین شیوه های سئو می کاهد. اینها میانبرها یا ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در روزگاری که روش های موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد. و، آنها حتی ممکن است برای مدت کوتاهی اکنون کار کنند - حداقل تا زمانی که شما دستگیر شوید.

ما همچنین یک بخش کاملاً جدید Niches داریم که به عوامل موفقیت سئو در پشت سه جایگاه کلیدی می پردازد: سئوی محلی، اخبار/انتشار، و سئوی تجارت الکترونیک. در حالی که جدول تناوبی کلی سئو ما به شما در بهترین شیوه ها کمک می کند، دانستن تفاوت های ظریف سئو برای هر یک از این جایگاه ها می تواند به شما در موفقیت در نتایج جستجو برای کسب و کار کوچک، وبلاگ دستور پخت و/یا فروشگاه آنلاین کمک کند.

الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوای خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو کمک کند.

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم و اطلاعاتی بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه نتایج نگه می‌دارد.

همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پانل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی متوجه شدید که کاربران وب‌سایت شما چه می‌خواهند، می‌توانید آن دانش را در کمپین‌های خود (پرداخت و ارگانیک)، در سراسر وب‌سایت، در ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی خود و موارد دیگر پیاده‌سازی کنید.

چگونه می توانم سئو را یاد بگیرم؟

نکته: منتظر به‌روزرسانی جدول تناوبی SEO 2021 ما باشید که در SMX Advanced در 15 ژوئن راه اندازی می‌شود!

برای بررسی مفید سئو، جدول تناوبی عوامل سئو شما را با تمام مفاهیم کلیدی که باید بدانید، از جمله عناصر موفقیت آمیز سئو درون صفحه و خارج از صفحه، به علاوه «سموم» یا تاکتیک‌هایی که می‌تواند به شما آسیب برساند، آشنا می‌کند.

جدول و گزارش همراه نیز به سه بخش جستجو نگاه می کند:

سئوی محلی

سئوی انتشار/اخبار

سئوی تجارت الکترونیک

جدول تناوبی عوامل SEO به عنوان پایه و اساس این راهنمای سئو عمل می کند. این منابع با هم به شما کمک می کند تا در مورد کسب و کار اینترنتی اطلاعات کسب کنید و استراتژی خود را برای موفقیت آگاه کنید.

راهنمای سرزمین موتورهای جستجو برای سئو

به عنوان همراهی با جدول تناوبی عوامل سئو ما، راهنمای سرزمین موتورهای جستجو برای سئو شما را از اصول بهینه سازی برای جستجو راهنمایی می کند تا بتوانید یک استراتژی قوی برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت خود ایجاد کنید.

در راهنمای زیر، ما این عوامل را عمیق‌تر توضیح می‌دهیم و نکات تاکتیکی کارشناسان در مورد بهینه‌سازی موتورهای جستجو را برجسته می‌کنیم که به وب‌سایت شما کمک می‌کند بازدیدکنندگان بیشتری از جستجوی ارگانیک داشته باشد.

فصل 1: انواع عوامل موفقیت موتور جستجو: اینها عوامل داخلی و خارجی هستند که می توانند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارند. ما همچنین به عمودی های طاقچه در سئو و تاکتیک های سمی SEO برای جلوگیری از آن نگاه خواهیم کرد.

فصل 2: ??محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو: برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا که موتورهای جستجو و مخاطبان هدف شما را دوست داشته باشند، این عناصر را در ذهن داشته باشید.

فصل 3: معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو: بیایید به پشت صحنه برویم و جنبه هایی از سایت شما را بررسی کنیم که دسترسی موتورهای جستجو را آسان می کند و بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

فصل 4: کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو: برچسب‌های HTML و داده‌های ساختاریافته به سازماندهی اطلاعات در سایت شما کمک می‌کنند و به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای شما را درک کنند.

فصل 5: اعتماد، اعتبار، تخصص و رتبه بندی جستجو: نحوه تعامل کاربران شما با سایت شما، و همچنین اعتبار و اعتبار آن، به موتورهای جستجو کمک می کند تا تعیین کنند که آیا ارزش نشان دادن به کاربران را دارد یا خیر.

فصل 6: ایجاد لینک و رتبه بندی در موتورهای جستجو: چرا لینک ها هنوز مهم هستند و چه چیزی در مورد محتوای شما به موتورهای جستجو می گویند.

فصل 7: شخصی‌سازی و رتبه‌بندی موتورهای جستجو: اینها عناصر خاص کاربر مانند مکان و هدف هستند که می‌توانند بر نتایجی که کاربران می‌بینند تأثیر بگذارند.

فصل 8: سموم و جریمه های هرزنامه موتور جستجو: مراقب «میانبرهای» سئو باشید. گرفتار شدن با استفاده از این تاکتیک ها به طور بالقوه می تواند منجر به جریمه اقدام دستی شود یا حتی سایت شما را از فهرست جستجو حذف کند.

فصل 9: عمودهای در حال ظهور در جستجو: جستجوی صوتی، محلی، تصویری و ویدیویی راه‌های جدیدی را برای کاربران برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند نشان می‌دهد. در حالی که هر کدام فرصت‌های متفاوتی را برای برندها فراهم می‌کنند، اما همچنان بر اساس اصول بنیادی سئو هستند.

اخبار سئو روزانه و مشاوره تخصصی سئو

علاوه بر اخبار روزانه از کارکنان تحریریه ما، Search Engine Land مقالات روزانه را از مشارکت کنندگان خبره منتشر می کند که مسائل سئو را عمدتاً از دیدگاه درونی پوشش می دهد.

برای آخرین اخبار سئو و ستون های متخصص، کانال SEO را مرور کنید. ثبت نام کنید تا خبرنامه ایمیل روزانه Search Engine Land را دریافت کنید که شامل خلاصه ای از اخبار بازاریابی جستجو و تجزیه و تحلیل و بینش انحصاری است.

کتابخانه SEO Lands Search Engine

علاوه بر پوشش سئو به طور کلی، Search Engine Land همچنین دارای مناطق بهینه سازی موتور جستجو به طور خاص برای موتورهای جستجوی اصلی است:

سئو گوگل

به روز رسانی الگوریتم گوگل

کنسول جستجوی گوگل

بینگ سئو

دریافت اخبار و مشاوره سئو به صندوق ورودی شما

برای خلاصه ای از آخرین اخبار، نکات و تاکتیک های مرتبط با سئو از سایت موتورهای جستجو و سایر منابع در سراسر وب، در خبرنامه مختصر روزانه ما مشترک شوید.

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

۱۸ بازديد

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

 

تهران و واشنگتن از بررسی پیشنهادهای جدید مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا برای گره‌گشایی از مذاکرات خبر می‌دهند.

پس ‌از طرح «پیشنهادهای جدید برجامی» ازسوی اتحادیه اروپا و پیگیری رایزنی‌ها در این راستا، برخی مقام‌ها و رسانه‌های غربی تلاش کردند این پیشنهاد را «آخرین فرصت» برای احیای توافق هسته‌ای سال ???? قلمداد کرده و با به‌راه انداختن بازی‌ رسانه‌ای، جمهوری‌اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

اگرچه تاکنون اخبار موثقی از محتوای پیشنهادهای جدید اتحادیه اروپا به واشنگتن و تهران منتشر نشده، اما از یک‌سو وزارت امورخارجه آمریکا اعلام می‌کند که این کشور درحال بررسی این موضوع است و ازسوی دیگر مذاکره‌کننده ارشد ایران از تبادل‌نظرهای «جدی» و «سازنده» با طرف‌های مقابل پیرامون مذاکرات وین خبر می‌دهد. علی باقری‌کنی دراین باره در حساب توییتری خود نوشت: «ما نیز ایده‌هایی برای جمع‌بندی مذاکرات، هم از لحاظ شکلی و هم محتوایی داریم که به اشتراک گذاشته خواهد شد

در روزهای اخیر یک دیپلمات اروپایی و یک مقام آمریکایی وجود ضرب‌الاجل در مذاکرات را رد کردند، اما تأکید آنان بر اینکه «زمان برای مذاکرات رو به‌پایان است»، نشان می‌دهد طرف‌های مقابل همچنان از راهبرد «اولتیماتوم» به‌عنوان حربه‌ای برای تحت‌فشار قرار دادن ایران و تغییر مسیر گفت‌وگوها استفاده می‌کنند.

برهمین اساس هم بود که جوزپ بورل، مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا در روزنامه «فایننشال تایمز» نوشت: «باید برای استفاده از این فرصت بی‌مانند با هدف رسیدن به موفقیت تصمیم‌هایی اتخاذ کنیم و پتانسیل بزرگ اجرای کامل این توافق نشان داده شود، من هیچ جایگزین مؤثر یا جامع در دسترسی نمی‌بینم

این درحالی است که سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست‌خبری اخیر خود گفت که واشنگتن درحال بررسی پیش‌نویس تفاهم برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل برجام است که بورل با آمریکا و ایران به اشتراک گذاشته است؛ «در حال مطالعه تغییرات پیشنهادی ازسوی اتحادیه اروپا هستیم و درمدت کوتاهی به آنها پاسخ خواهیم داد».

منبع : https://khabarevije.ir/%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%87%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b0%d8%a7/

 

https://ednawise2.livejournal.com/profile

https://issuu.com/ednawise2

https://www.twitch.tv/ednawise2

https://www.tripadvisor.com/Profile/708ednaw

https://www.4shared.com/u/8aCKi507/EdnaWise2.html

https://www.deviantart.com/ednawise2

https://www.wattpad.com/user/EdnaWise2

https://www.zillow.com/profile/EdnaWise2

https://www.indiegogo.com/individuals/29870489

https://www.mixcloud.com/EdnaWise2/

https://www.sbnation.com/users/EdnaWise2

https://www.reverbnation.com/artist/female6268754544

https://loop.frontiersin.org/people/1929351/bio

https://hubpages.com/@ednawise4

https://unsplash.com/@ednawise2

 

 

دستگاه پرکن چمران

۷ بازديد

دستگاه پرکن چمران

 

یکی از مهم ترین دستگاه ها در صنعت دستگاه پرکن می باشد، دستگاه پرکن جهت پر کردن انواع مایعات، انواع پودر و … در صنعت بسته بندی محصولات استفاده می شود. همانطور که از نام دستگاه نیز مشخص است کاربرد اصلی این دستگاه پرکردن مواد به داخل ظروف در فرایند پر کردن و بسته بندی محصولات است. البته ناگفته نماند که دستگاه پرکن انواع مختلفی دارد دستگاه پرکن مایعات، دستگاه پرکن انواع پودر و گرانول ها و … انواع دستگاه پرکن می باشند. دستگاه های پرکن به طور مکانیکی یا اتوماتیک کار می کنند این ماشین ها می توانند اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک تولید شوند و عملکرد پرکردن بر اساس وزنی یا تایمری قابل هدایت باشد.

دستگاه پرکن

دستگاه های پرکن در مدل های متنوعی تولید می شوند. از دستگاه پرکن پودری گرفته تا پرکن مایعات ( دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، پرکن مایعات رقیق ) و … همگی در بخشی از صنایع کاربرد دارند. در تمامی صنایع خواسته یا ناخواسته استفاده از این دستگاه وجود دارد.

 

دستگاه پرکن پمپی

برای پرکردن مواد غلیظ و مواد شیمیایی به صورت پمپ می باشد

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

مایعاتی که دارای ویسکوزیته زیادی هستند جزو دسته ی مایعات غلیظ محسوب می شوند. از این نوع دستگاه پر کن استفاده می گردد.

کاربرد دستگاه پرکن مایعات کوچک

علاوه بر این که کاربرد دستگاه‌های پرکن مایعات را می‌توانیم به دو حوزه مایعات غلیظ و رقیق تقسیم‌بندی کنیم، اندازه دستگاه هم می‌تواند در این مورد به ما کمک کند. به طور کلی برای کارگاه‌های خانگی و کارگاه‌های کوچک نیاز به یک دستگاه بزرگ نیست و از لحاظ اقتصادی برای کارگاه به صرفه نیست. بنابراین به اکثر کارگاه‌های خانگی توصیه می‌شود که به فکر خرید دستگاه پرکن مایعات کوچک باشند.

به عنوان مثال اگر شما در یک مغازه کوچک یا در انبار منزل خود یک دستگاه عصاره گیری یا گلاب‌گیری داشته باشید به راحتی می‌توانید از یک دستگاه پرکن مایعات کوچک برای بسته بندی تولیدات خود کمک بگیرید. شما در منزل یا در یک کارگاه کوچک به راحتی می‌توانید محصولاتی مانند گلاب ، عرق نعنا ، لبنیاتی مانند دوغ و شیر عصاره گیاهان دارویی و انواع نوشیدنی‌های رقیق تولید کنید و به راحتی هم بسته بندی کنید.

کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی

اما در مورد کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی مسئله تغییر می‌کند و شما با تنوع بیشتری مواجه هستید. در وهله اول شما با حجم بالایی از تولید مواجه هستید که این حجم بالا نیاز به یک دستگاه پیشرفته با توانایی بالا دارد. اما در طرف مقابل ممکن است یک کارخانه در حوزه مشتقات نفتی فعالیت کند که تولیدات آنها شامل گریس با گرانروی بالا و بنزین با گرانروی پایین باشد.

در این حالت کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی تحت تأثیر تولیدات کارخانه و شرایط تولید آن‌ها قرار می‌گیرد که ممکن است تفاوت زیادی بین آنها وجود داشته باشد. بنابراین شما به هنگام خرید دستگاه پرکن مایعات لازم است که این موارد را با شرکت فروشنده در میان بگذارید تا آنها اطلاعات کاملتری در مورد دستگاه و شرایط استفاده از آن در اختیار شما قرار دهند. همین اطلاعات مختصر و اولیه در انتخاب دستگاه کمک زیادی به شما می‌کند.

اصولاً کاربرد دستگاه پرکن مایعات تحت تأثیر نوع سیال و شرایط اختصاصی آن قرار می‌گیرد. این یعنی ما برای مایعات غلیظ دستگاهی متفاوت از مایعات رقیق داریم و شرایط آنها هم با هم فرق می‌کند.

انتخاب دستگاه پرکن مناسب

نوع دستگاه پرکن غالبا وابسته به خواص نوشیدنی محصول و نوع و شکل ظروف است. در مورد مایعات برخوردار از ویژگی جریان آزاد مانند نوشیدنی‌ها، استفاده از دستگاه‌های با جریان زمان‌بندی شده یا سرریز مناسب است، در حالی که برای محصولی با گرانروی بالاتر، پر کن پیستونی یا نوعِ جابجایی مثبت  می‌تواند مناسبتر باشد.

نوع ظرف، حجم پرشدن و قطر دهانه‌ نیز اهمیت دارد. دستگاه‌ های با ویژگی جریان زمان‌بندی شده و اُوِرفلو در نحوه انتقال محصول به ظرف تفاوت دارند. پرکن‌های جریان زمان بندی شده، دستگاه‌های پر کننده حجمی هستند به این معنا که در هر سیکل پر کردن، دقیقا حجم یکسانی از مایع را وارد ظرف می‌کنند. این دستگاه‌ ها برای پر کردن بسیار دقیق صرفنظر از شکل ظرف طراحی می‌شوند. با این حال اگر حجم ظرف متغیر باشد، سطح پر شدن می‌تواند ناهمسان به نظر برسد. بطری‌های شیشه‌ای، نمونه خوبی از ظروفی هستند که غالبا شکل و حجم متغیر دارند.

 

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

۱۱ بازديد

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

 

ربات تبچی چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از شما در ماس با ما درباره شیوه کار کردن ربات تبچی تلگرام سوال کرده بودید امروز میخواهم در قالب یه مقاله این ربات رو به صورت کامل براتون توضیح بدم و بگم که ربات تبچی فروشگاه وبمستران  تلگرامی چی هست و دقیقا چه کاری میکنه باسایت عاشقانه  همراه باشید ، قطعا برای همه ما تاحالا شده که صاحب کانال یا گروهی تلگرامی باشیم و اون رو مدیریت کنیم و داخلش مطلب بزاریم و بخوایم مخاطب واقعی جذب کنیم اینجاست که رباتی تحت عنوان ربات تبچی مطرح میشود که برای ما کار تبلیغات در گروه های تلگرامی را میکند و برای ما مخاطب جذب میکند

چند نوع ربات تبچی وجود دارد ؟

انواع مختلفی از ربات تبچی وجود دارد که اگر در اینترنت کمی جستجو کرده باشین متوجه میشوید که تبچی تحت ویندوز که با کامپیوتر نیز کار میکند یافت میشود به طور کلی در فروشگاه وبمستران 3 نوع تبچی وجود دارد اول تبچی ای که خودتان میسازید و با گوشی کار میکند ، دوم تبچی ای که با کامپیوتر کار میکند و سوم تبچی ای که خود فروشگاه وبمستران برای شما طراحی میکند و آماده به شما تحویل می دهد

 

چرا ربات های تبچی دیلیت میشود ؟

به دلیل محدودیتی که در  تلگرام وجود دارد ربات های تبچی دیلیت میشوند اما …

آیا ربات تبچی فروشگاه وبمستران دیلیت میشود ؟

در جواب باید بگوییم که خیر سورس ربات تبچی فروشگاه وبمستران طوری طراحی شده است که اصلا دیلیت نمیشود و شما با خیال راحت میتوانید با ربات تبچی فروشگاه وبمستران کار کنید و لذت ببرید

آیا گروه هایی که ضد لینک دارند ربات رو پاک می کنند؟

اولا باید بگویم که این تفکر کاملا اشتباه است و هنوز ده ها هزار گروه داخل تلگرام هستند که ضد لینک ندارند ولی با این حال این ربات به عنوان یک حساب کاربری داخل آن گروه با نام های دخترانه اضافه می شود و پسوند ندارد پس ضد لینک ها نمی توانند این ربات را شناسایی کنند

نکاتی در مورد تبچی تحت سرور

ربات تبچی تحت سرور با استفاده از سرور لینوکسی و سورسی از جنس پایتون طراحی میشود این ربات به طور کلی هم در کامپیوتر میتوان از او استفاده کرد و هم در سیستم فراموش نشود سرور حتما باید لینوکس باشد

 

نکاتی در مورد تبجی تحت ویندوز

عشق به کامپیوتر و کار کردن در آن در همه ما وجود دارد خود من به شخصه زیاد نمیتونم با گوشی کار کنم و بیشتر کارم با کامپیوتر هست از این رو اومدم و تبچی تحت ویندوز رو طراحی کردم تا همه بتونن ازش استفاده کنن

امکانات ربات تبچی آماده فروشگاه وبمستران

امکان جوین خودکار به گروه ها

امکان اد کردن کانال لینکدونی به ربات

امکان ارسال به سوپر گروه ها

امکان ارسال به گروه های معمولی

دور زدن گروه های دارای ربات آنتی اسپم گروه

امکان چت خودکار

امکان گذاشتن عکس پروفایل و آی دی

و امکانات دیگر

به طور خلاصه تبچی برا من چیکار میکنه ؟

به طور خلاصه شما لینک گروه بهش میدین سپس وقتی به صورت خودکار توی این گروه ها عضو شد پست های کانالتون یا هرچیزی که میخاین تبلیغ کنین رو بهش میدین و با یه کلیک براتون میفرسته

منفعت تبچی چیه ؟

فرض میکنم شما مدیر یه کانال تلگرامی هستین یا توی کار تبلیغات در زمینه تلگرام ، با خرید تبچی شما به راحتی میتونین بازدید پست های کانال خودتون رو بالا ببرید و در سراسر تلگرام دیده بشین به عبارت دیگه افرادی که داخل گروه های تلگرام فعالیت میکنن وقتی پست شما رو میبینن جدای از ویویی که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بیاد و حتی عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گیری رو هم میشه به منفعت هایی که تبچی براتون داره اضافه کرد

الان دیگه همه گروه ها ضد لینک دارن و ربات ها رو پاک میکنن تبچی رو پاک نمیکنن ؟

در 3 سالی که تبچی میفروشم همیشه یکی از سوالات شما مشتریان عزیزم همین بوده میگین الان دیگه اکثر گروه ها ضد لینک دارن و تبچی رو پاک میکنن این تصور کاملا اشتباست چون اول اینکه تبچی ای که ما براتون میسازیم به صورت bot نیست و به صورت یه اکانته ، دوم اینکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامی وجود دارن که ضد لینک ندارن و مناسب کار تبچی هستن ، اگه این گروه ها رو ندارین نگران نباشین ما خودمون در اختیارتون قرار میدیم

تبچی های زیادی رو نصب کردم اکثرشون دیلیتی دارن مال شما هم دیلیتی داره ؟

بزرگترین مشکل ربات های تبچی دیلیت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشی و تبچی دیلیت بشه غم بزرگیه ، تبچی اماده که ما بهتون میفروشیم بدون دیلیته چون بر اساس جدیدترین الگوریتم های تلگرام برنامه نویسی شده و همچنین خودما هم 24 ساعته پشتیبانی میکنیم و همچنان در حال توسعه اون هستیم

مزیت های ساخت ربات تبچی چیه؟

افزایش بازدید واقعی کانال شما

افزایش ممبر کانال شما

بهینه سازی هزینه های تبلیغات

کار کردن خودکار تبچی بدون اینکه اینترنت گوشی شما روشن باشد

درباره ربات تبچی اماده رایگان

با فروشگاه وبمستران درخدمت شما هستیم و روش ساخت ربات تبچی اماده رایگان راستش را بخواهید در تمومی این مدت که در اینترنت مشغول فعالیت بوده ام چیزی تحت عنوان ربات تبچی اماده رایگان وجود نداشته و نخواهد داشت شاید بتونین کانال هایی پیدا کنین که ربات تبچی داخلش باشه شاید بتونین ربات هایی پیدا کنین که ربات تبچی رایگان داخلشون گذاشته باشن اما هیچگاه نمیتونین یه ربات تبچی واقعی داشته باشین چون که همشون یا دیلیت میشن یا تبچی ای که میسازین کار نمیکنه برا همین هست که به شما پیشنهاد میکنیم ربات تبچی بخرید و از یک سایت معتبر مثل فروشگاه وبمستران تبچیتون رو تهیه کنید برای کسایی که نمیدونن ربات تبچی چی هست پیشنهاد میکنم پراگراف زیر رو بخونن :

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه

دریافت ربات تبچی رایگان

این روزها کسی برای کسی مجانی کار نمیکنه و حتما باید در قبالش یا پولی پرداخت کنین یا کاری واسه کسی انجام بدید تا اون کار رو براتون انجام بده در زمینه ربات تبچی هم همینطور هست شما اگه کل اینترنت رو بگردین نمیتونین سایت یا کانال تلگرامی پیدا کنین که بهتون ربات تبچی اماده رایگان بده این در صورتی هست که با پرداخت مبلغی اندک به فروشگاه وبمستران میتونین ربات تبچیتون رو تحویل بگیرین و استفاده کنین حالا شاید با خودتون بگین که هدف من از نوشتن این مقاله چی بود ببینید دوستان عزیزم من فقط تو این مقاله میخاستم که وقتتون حروم و هدر نشه با تبچی های سرکاری و تبچی های الکی بیخودی وقتتون رو حروم نکنید و یه ربات تبچی واقعی رو از یه سایت معتبر مثل همین فروشگاه وبمستران تهیه کنید

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://www.pubpub.org/user/vera-ray

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:VeraRay1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/VeraRay1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/VeraRay1

https://tcgschool.edu.in/members/veraray1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/VeraRay1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2918230-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin40

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/VeraRay1

https://www.ottawaks.gov/profile/veraray1/profile

 

 

طراحی سایت ارزان در خمینی شهر

۱۴ بازديد

طراحی سایت ارزان در خمینی شهر

 

خمینی شهر پس از تهران بزرگترین شهر از نظر تراکم است و پر جمعیت ترین شهر ایران به شمار می رود این شهر در زمینه های صنعتی و کشاورزی در چند سال اخیر بسیار موفق بوده به طوری که اکثر کسب و کار های خمینی شهری رو به دنیای آنلاین جهت گسترش کسب و کار خود آورده اند ، طراحی سایت در خمینی شهر یکی از خدماتی است که آکادمی پیمانی به خمینی شهری های عزیز ارائه می دهد

خمینی‌شهر یکی از شهرهای استان اصفهان در مرکز ایران است.و اکثر ساکنان این شهر را فارس و اقلیت عرب و اقلیت لر تشکیل میدهند. این شهر از سال ???? تا ???? همایون شهر و پیش تر از آن سدِه (سه ده یا سه دژ) و ماربین نامیده می‌شد.این شهرستان ،شهرستان شاهد نمونه کشور است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان خمینی‌شهر قرار دارد. جمعیت آن طبق سرشماری سال ???? مرکز آمار ایران برابر با ??????? است.

موقعیت جغرافیایی خمینی شهر

شهر خمینی شهر با مساحت برابر ??? کیلومتر مربع، در منطقه? بلوک ماربین و در ?? کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده و از شمال به شهرستان شاهین شهر و میمه، از شرق و شمال شرقی به شهرستان اصفهان، شمال غربی و غرب به شهرستان نجف آباد، و از جنوب به مرزهای قانونی شهر اصفهان و فلاورجان محدود می‌شود. نواحی شمال و شمال غربی آن را کوه‌های محمودآباد با ???? متر و سرچاه ???? متر و کوه صالح یا صلا با ???? متر فرا گرفته و نواحی جنوبی و خاوری آن را دشت همواری پوشانده‌است. در شمال شهر ارتفاعات سید محمد و پلارت با ارتفاع ???? متر زیبایی خاصی به منطقه داده‌است. ارتفاع شهرستان از سطح دریا، حدود ???? متر و به قولی ???? متر است؛ بنابراین، ?? متر از اصفهان مرتفع تر می‌باشد. موقعیت جغرافیایی شهر خمینی شهر "?? '?? °?? طول شرقی و "??'?? عرض شمالی است. در برخی کتب دیگر طول و عرض جغرافیایی خمینی شهر را چنین محاسبه نموده‌اند ?? درجه و ?? دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ و?? درجه و ?? دقیقه عرض شمالی از استوا، و نیز ?? دقیقه و ?? درجه عرض جغرافیایی و ?? دقیقه و ?? درجه? طول جغرافیایی. در این ناحیه شاخه‌هایی از زاینده رود به صورت مادی و کانال آب‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌علاوه تاکنون هفت رشته قنات، ??? حلقه? چاه عمیق، و ?? حلقه چاه نیمه عمیق، در خمینی شهر حفر شده‌اند. در حال حاضر، از نظر بافت شهری این شهرستان به دو قسمت بافت کهنه و نو تقسیم می‌شود. بافت نوی این شهرستان پس از انقلاب اسلامی ایران آغاز و در حال گسترش است. شهرک اقماری منظریه نیز از نوع همین بافت است. بافت کهنه خمینی شهر از جنوب این شهر تا بافت نوی شهری ادامه دارد. در این بافت ساختمان‌های کهن و بعضی از ساختمان‌های جدید وجود دارند.

آکادمی پیمانی آکادمی ای از جنس فناوری در خمینی شهر

وجود آکادمی پیمانی در خمینی شهر در آینده ای نزدیک به هوشمند کردن خمینی شهر بسیار کمک خواهد کرد آکادمی پیمانی از آکادمی از آکادمی هاییست که در زمینه طراحی سایت در خمینی شهر ، طراحی سایت شرکتی در خمینی شهر ، طراحی سایت فروشگاهی در خمینی شهر و ... فعالیت می نماید

بخش‌ها و محله‌ها

چند بخش با قدمت زیاد در این شهرستان وجود دارند.

? فروشان (شامل محله‌های ملاحیدر، دیمیتریان، درب بالا مرده، جوادیه یا عمو فضلگاه، درب سید، قلعه آقا، لادره، محله نو، سرپل)

? ورنوسفادران (شامل محله‌های گارسله، زاغ آباد یا زوگا، باولگان، گاردر و کوشکباج)

? خوزان (شامل محله‌های فتح‌آباد، کو بَرز یا کو بزم یا سکه الزر، جعفرآباد، کهندژ وشمس آباد و درب محکمه)

  1. اندوآن
  2. آدریان
  3. هرستان
  4. قرطمان (کرتمان)
  5. وازیچه
  6. کهندژ
  7. دستگرد قداده
  8. اسفریز
  9. درچه
  10. تیرانچی
  11. کوشک
  12. اصغرآباد
  13. قلعه امیریه

از بخش‌های جدید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. شهرک منظریه
  2. هفتصد دستگاه
  3. قائمیه (کشتارگاه سابق)
  4. پاسداران
  5. کوی کارکنان دانشگاه صنعتی (باقرالعلوم)

از بخش‌های صنعتی و کارگاهی آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. منطقه صنعتی دوشاخ
  2. منطقه کوکوچی (کوه کوچک)
  3. شهرک صنعتی الکترونیک

 

تاریخچه خمینی شهر

گذشته به نام سدژ یا سده می‌شناختند، در ادوار گذشته بخشی از بلوک ماربین از توابع اصفهان محسوب می‌شد. بلوک ماربین شامل سدژ و بخشهای اطراف آن بوده‌است که عبارتند از: احمدآباد، احمدآباد وازیچه، آدریان، آزادان، اسفریز، آشنستان، آفاران، الیادران، اندوان (قنات معروفی دارد اما نسبت به قنات دیمیرتیان در فروشان سدژ در درجه دوم است. قنات دیمیرتیان از مهم‌ترین قنات‌های بلوک ماربین است که خیلی قدیمی و پرآب است و آب آن هم کم و زیاد نمی‌شود. چون این قنات در سرچشمه دارای نقب‌ها و حفره‌های عجیب است، اهالی می‌گویند که این قنات به امر طهمورث معروف به وسیله دیوها حفر شده)، بهارانچی، تیرانچی، جروکان، جعفرآباد، جوزدان، درباغ مهیار، درباغشاه، دستجرد مورچا، دهچی، دینان، رنان، زهران (زران و در اصل به طوری که می‌گویند رزان بوده)، عاشق آباد، کارلادان (بنای تاریخی منارجنبان اصفهان در این قریه واقع شده. ساختمان ایوان آن، که روی قبر عمو عبدالله سقلا از زهاد قرن هشتم هجری بنا شده، به سبک ساختمان‌های قرن هشتم است و تزیینات کاشیکاری نیز از آن دوره دارد. دو مناره طرفین ایوان از سطح پشت بام آن هفت متر و تا سطح زمین مجاور بقعه ?? متر ارتفاع دارند. احتمالاً در دوره صفوی به بنای اصلی افزوده شده و آنچه درآن جالب توجه است، متحرک بودن مناره‌های آن است که در موقع حرکت دادن یکی از آن‌ها دیگری نیز حرکت می‌کند. سنگ قبر عمو عبدالله مورخ به سال ??? هجری است)، کوجان، کوشک، هرستان (این دهکده نیز سابقه تاریخی دارد و به طوری که مافروخی نوشته‌است صدو هفتاد سال قبل از اسلام، آذر شاپوران پسر آذر مانان از دیه هرستان از طرف فیروز بن یزد گرد به اتمام باروی مدینه جی فرمان یافت)، کرتمان، تیرانچی، میان رشید، ولاشان، ککنان، نصرآباد (یکی از قرای زیبای ماربین و دارای باغ‌های میوه فراوان و مصفا می‌باشد. سر در خانقاه نصرآباد از بناهای تاریخی و مورخ به سال ??? هجری در این قریه واقع است و جنب آن مقبره میرزا طاهر نصرآبادی تذکره نویس معروف عهد صفوی واقع شده)، گورتان (به معروف اصفهان از آن جا است)، کرم و کلیچه. سده در ابتدا شامل سه بخش به نام‌های فروشان (پریشان یا پروشان یا پرشون)، خوزان (خیزون) و ورنوسفادران (بن اسفون) بوده‌است. برخی نویسندگان معتقدند که در دوره ساسانیان سه دژ به نام‌های گاردژ، دیمیردژ و کهندژ در این شهر وجود داشته‌است که به همین دلیل این شهر را سده به معنای سه دژ نامیده‌اند. البته هنوز یکی از محله‌های خوزان به نام یکی از همین سه دژ، یعنی کهندژ نامیده می‌شود که در وصف آن چنین آمده‌است: در محله خوزان واقع در خمینی شهر، قلعه دفاعی مهمی به نام کهندژ وجود داشته که خرابه‌های آن در محله مزبور موجود است. و گمان می‌رود نام محله گاردر نیز از نام باستانی گاردژ گرفته شده باشد. نام یکی از محله‌های فروشان هم دیمیتریان است که گمان می‌رود ریشه آن دیمیردژ باشد.

هر یک از محله‌های تشکیل دهنده سَده، خود بعلت خاصی نام گرفته‌است. در کتاب نصف جهان فی تعریف اصفهان، نوشته محمد مهدی بن محمدرضا الاصفهانی، ذکر شده‌است که: فریشان معرف پریشان و پریشان خود مخفف پریوشان است که به نام زنی به اسم پریوش که در زمان ساسانی بنای این محل را نهاده، منسوب گشته‌است. خوزان از واژه «خوز» و «ان» نشانه کثرت و جمع تشکیل شده‌است. خوز در سنگ نوشته‌های شاهنشاهان هخامنشی به صورت xuvata (uvaja)و به قوم عیلامیان و سرزمین آنها گفته می‌شد که در منطقه کوهستاهی بین‌النهرین تا فلات ایران گسترده شده‌است. شاید خوزان (خیزان) در اصل زرخیزان بوده چون محله سکه الزر از زر می‌آید و محله زرگران و مسگران است. همچنین خیزان (به ترکی استانبولی: Hizan) شهری است در کشور ترکیه که در استان بتلیس واقع شده‌است.

درباره? ریشه کلمه وَرنوسفادران نمی‌توان به‌سادگی گفت بُن اصفهان است. چون کلماتی که آخرشان آدران (آذران) هست در نام محلات بچشم می‌خورد از جمله آدریان، الیادران. اقوام آریایی به مناسبت توجه و علاقه به آتش، آتش‌های گوناگون داشتند از کوچک و بزرگ و آتشگاه بزرگ را در بالای مرتفعات و کوه‌ها می‌ساختند تا همیشه روشنایی آن از دور دیده شود. «آذر» یا «آذران» آتشکده‌های کوچکتری بودند. ریشه واژه آدریان هم آذریان بمعنی زرتشتیان است. پس ریشه ورنوسفادران، ورنوس+آذران بوده. بنابر روایتی قوم ورنوس از شجاع‌ترین سپاهان ملکشاه سلجوقی بودند، همچنین این قوم، نیروی مسلح ملکشاه را تشکیل می‌داده‌اند. پس از پیروزی‌های ملکشاه و آرام شدن اوضاع ایران، وی مجلس جشنی ترتیب داد و به علت شجاعت و شهامت آنها، زمین‌های گاردژ را به آنها اهداء کرد و محل اسکان آنها نیز ورنوس بهادران نامیده شده که به مرور زمان به ورنوسفادران تبدیل شده‌است. همچنین شهرهایی بنامهای باغبهادران و سروشبهادران (سروشفادران) در استان اصفهان وجود دارند که این نامگذاری را پذیرفتنی می‌کند.

در زمان فتح اصفهان توسط حمله افغان‌ها، اهالی این منطقه تا حد توان مقاومت نمودند، چنان‌که سرکیس گانهیچ نتز در کتاب «سقوط اصفهان» می‌نویسد، افغان‌ها نتوانستند دژهای خیزون (خوزان) و ورنوسفادران و فروشان را تصرف کنند، چون ساکنان این سه محل سخت مقاومت کردند. یک راه زیرزمینی دراز از کهندژ تا آتشگاه وجود داشته که گویا راه رساندن سربازان به بالای کوه برای جنگ با افغانها و دیگر یورشگران بوده‌است. کوی بزم نیز از دیگر محله‌های کهن خوزان می‌باشد، که نام این محل به وجود جشن سَده در این شهر هویت و واقعیت بیشتری می‌بخشد.

دکتر سیروس شفقی در کتاب خود بنام «جغرافیای اصفهان»، معتقد است که مقارن کوچ عده‌ای از ساکنان منطقه اصفهان در نیمه دوم هزاره چهارم، قبل از میلاد مسیح، آبادی‌های کوچکی در محل فعلی شهر اصفهان و سرتاسر زاینده رود وجود داشته که با آمدن عده‌ای از شمال به فلات مرکزی پرجمعیت آنها افزوده شد و محل‌های جدیدی به وجود آمده‌است، بر این اساس می‌توان قدمت اولین کانون‌های جمعیتی این خطه را به دوران قبل از اسلام مربوط دانست و در روایات دیگر نیز آمده: حمله اسکندر به سه دژ، گاردژ، کهندژ و دیمیردژ که در این منطقه واقع شده بودند باعث ویران شدن آنها به دست اسکندر مقدونی گردیده و این منطقه تا دوران پادشاهی ساسانیان (??? میلادی) یعنی تا ? قرن بعد به صورت بیابانی بی آب و علف باقی ماند. تا آنجا که پیروز شاه ساسانی به سلطنت رسید و به سدژ آمد و بنا به خواسته او بار دیگر این محل آباد شد، وی دستور حفر قناتی داد که به نام خودش به قنات «پیروز شاهی» معروف گردید، و به دستور پیروز شاه، مردم متفرق شده گردهم آمدند و زمین‌ها بین مردم تقسیم شد.

معرفی محسن پیمانی خمینی شهری

محسن پیمانی از جوانان خمینی شهری است که از 13 سالگی تاکنون مشغول کار در اینترنت بوده است ، وی هم اکنون مدیر آکادمی پیمانی است جهت آشنایی بیشتر با محسن میتوانید به پیج اینستاگرام او سر بزنید :

https://instagram.com/mr_pymani

قدمت خمینی شهر

بسیاری از رویدادهای تاریخی شهرستان خمینی شهر متأثر از وقایعی است که در اصفهان به وقوع پیوسته‌است. با این وجود قدمت تاریخی این منطقه به زمان ساسانیان می‌رسد، کهن دژ که بر سر راه اصفهان قرار دارد، گویا پایتخت ساسانیان بوده‌است. مردم این شهر به زبانی به نام ولاتی سخن می‌گویند که به زبان ساسانیان بسیار نزدیک است. در دوران اسلامی نیز این ناحیه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و وجود مسجد جامع بزرگ در کوی خوزان، شهر بودن آن را در گذشته می‌رساند. چرا که مسجد جامع از ویژگی‌های شهری است و روستاها فاقد آن می‌باشند. در یورش محمود افغان به اصفهان، مردم سده دلیرانه پایداری کرده و شمار زیادی از لشکریان محمود را به اسارت گرفتند.

فاصله? شهر (خمینی شهر) تا اصفهان ? کیلومتر می‌باشد. شهرستان خمینی شهر در مغرب استان اصفهان قرار گرفته و از سوی شمال به شهرستان شاهین شهر و میمه، از جنوب به شهرستان فلاورجان، از مشرق به شهرستان اصفهان و از مغرب به شهرستان نجف آباد محدود می‌شود. این شهرستان یکی از خوش آب و هواترین و با صفاترین نواحی استان اصفهان است. خاک آن از رودخانه زاینده رود آبیاری می‌شود و تمامی نهرهایش پرآب است. علاوه بر آن کاریزهای مهمی نیز دارد که سبب گردیده‌است سه چهارم خاک این شهرستان باغ‌های بزرگ میوه و یک چهارم آن کشتزار باشد.

مادی «قمیش» از میان زمین‌های جنوبی شهرستان می‌گذرد و چون در محل جدا شدن از رودخانه با چشمه‌ها پیوند دارد، آب آن هرگز تمام نمی‌شود.

گونه‌های میوه و فرآورده‌های زمینی مانند گندم، جو، خیار، خربزه، حبوبات، تنباکو، در این شهرستان بعمل می‌آید و بعضی از انواع آن چون خربزه? بهاره? کوشک و انگور و گیلاس نصرآباد و گورتان شهرت دارد و نظیر آن در دیگر نقاط یافت نمی‌شود.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11227099

https://independent.academia.edu/PasteJerin40

http://edu.fudanedu.uk/user/veraray1/

http://fudanedu.uk/user/veraray1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/veraray1/

http://ict-edu.uk/user/veraray1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=3543c92b-59a4-43ed-96ec-0f5fce2f0ed9

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://shop.themmaker.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/veraray1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:VeraRay1

 

 

چگونه در اینستاگرام لایک بگیریم؟

۱۴ بازديد

چگونه در اینستاگرام لایک بگیریم؟

اینستاگرام در چند سال اخیر منبع درآمد خوبی برای مردم جهان شده است. اما کسب درآمد از اینستاگرام کار آسانی نیست و برای اینکه یک صفحه اینستاگرام درآمدزایی داشته باشد، باید تعداد فالوورها و لایک های پست های خود را افزایش دهید. به طور کلی، هرچه تعداد لایک‌های شما در پست‌ و استوری اینستاگرام بیشتر باشد، پیج شما توسط اینستاگرام محبوب‌تر می‌شوید. با رشد و بالا رفتن آمار پیج، صفحه شما به افراد بیشتری نشان داده خواهد شد. وبسایت irpanel بصوت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد.

رشد ارگانیک را می توان با برخی تکنیک ها در شبکه اجتماعی به دست آورد. به دست آوردن لایک در اینستاگرام یکی از راه‌های دستیابی به دید بیشتر در اینترنت است، اگرچه تعداد لایک‌ها دیگر در اپلیکیشن موبایل نمایش داده نمی‌شود. یکی از معیارهایی که الگوریتم‌های شبکه اجتماعی برای نمایش پست‌ها در صفحه اصلی استفاده می‌کنند، تعداد دفعاتی است که کاربران از پروفایل‌هایی که دنبال می‌کنند، پست‌ها را لایک کرده‌اند. پست‌های اکانت‌هایی که بیشترین تعامل را دارند معمولاً همان پست‌هایی هستند که ابتدا ظاهر می‌شوند، به همین دلیل است که گرفتن لایک فالوورهای خود بسیار مهم است.

کسانی که می‌خواهند به صورت ارگانیک در شبکه اجتماعی رشد کنند، می‌توانند از تکنیک‌هایی مانند تولید محتوای خاص، استفاده از هشتگ‌ها برای دستیابی به پروفایل‌های مختلف، پست کردن در زمان‌هایی که کاربران فعال‌تر هستند و راه‌های دیگر استفاده کنند. در اینجا هفت نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند لایک بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. شایان ذکر است در دستورالعمل های شبکه اجتماعی استفاده از ربات ها یا ابزارهای خارجی برای این منظور که ممکن است باعث تنبیه کاربر شود را مجاز نمی داند. بنابراین، بهترین راه برای افزایش تعداد لایک، استفاده از ویژگی های خود اینستاگرام است.

  1. در زمانی که مخاطبان شما فعال هستند پست کنید

دانستن زمانی که اکثر فالوورهای شما در شبکه اجتماعی فعال هستند، جایگزین خوبی برای دریافت لایک بیشتر در نشریات شما است. کاربران حساب‌های تجاری یا سازندگان به اطلاعات فعالیت دنبال‌کنندگان دسترسی دارند. برای این کار کافیست به پروفایل خود دسترسی داشته باشید، بر روی "اطلاعات" کلیک کنید، تب "عمومی" را باز کنید، در پایین صفحه، می توانید جزئیاتی مانند ساعت هر روز از هفته که فالوورهای شما معمولا از اینستاگرام استفاده می کنند را مشاهده کنید. پر استفاده ترین دوره ها و پست های خود را برای آن لحظات برنامه ریزی کنید.

علاوه بر این، اینستاگرام همچنین زمان هایی را که افراد معمولاً با پروفایل شما ارتباط برقرار می کنند را نمایش می دهد. برای این کار نیز لازم است به اطلاعات موجود در حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و بر روی “Activity” کلیک کنید. شبکه اجتماعی بهترین زمان دسترسی و تعامل فالوورهای شما با انتشارات شما را نشان می دهد.

  1. از هشتگ ها به درستی استفاده کنید

هشتگ ها برای گرفتن لایک از افرادی که هنوز پروفایل را فالو نکرده اند بسیار استفاده می شود. با این حال، در صورت استفاده بیش از حد یا نادرست، کاربر ممکن است به دسترسی مورد نظر خود دست پیدا نکند و حتی نشریه را به عنوان هرزنامه طبقه بندی کند. ایده آل این است که حداکثر 9 کلمه کلیدی بنویسید که محتوای پست شما را نشان می دهد، بنابراین افراد علاقه مند به موضوع آن را دوست داشته باشند و بتوانند نمایه شما را دنبال کنند. علاوه بر این، بهترین مکان برای استفاده از هشتگ ها در کپشن نیست، بلکه در نظرات انتشارات شما است.

  1. حتما پست بگذارید

تغذیه پروفایل خود با پست های معمولی نیز برای دریافت لایک بیشتر بسیار مهم است. نمایه هایی با به روز رسانی کم معمولاً فالوور و در نتیجه لایک ها را از دست می دهند. به این ترتیب، ایده آل این است که برنامه ای از پست های هفتگی، ترجیحا در زمان های مشابه ایجاد کنید تا فالوورهای شما به دیدن محتوای شما عادت کنند. از ابزار Creator Studio فیس بوک برای برنامه ریزی محتوایی که منتشر می شود استفاده کنید.

  1. در یک خوراک سازمان یافته سرمایه گذاری کنید

داشتن یک فید سازمان یافته با عکس های زیبا و هماهنگ می تواند توجه فالوورهای احتمالی را به پروفایل شما جلب کند. روی تکنیک‌های سازمان پست سرمایه‌گذاری کنید، مانند پست‌های مشابه بر اساس ردیف، رنگ، موزاییک، طرح‌دار با حاشیه و غیره. از برنامه‌هایی استفاده کنید که به شما امکان می‌دهند فید خود را با پست‌ها تجسم کنید و به این فکر کنید که آیا زیبایی‌شناسی برای کاربرانی که از حساب اینستاگرام شما بازدید می‌کنند جذاب است یا خیر. مهم است که محتوا را طوری برنامه ریزی کنید که فید شما به هم نریزد و دقیقاً آنچه را که پروفایل اینستاگرام شما می خواهد منتقل کند نشان دهد: محصولات مارک دار، محتوای خاص یا عکس های شخصی.

  1. بدانید که مخاطب چه چیزی را می پسندد و محتوای خاص را ارسال کنید

در نمایه برندتان، کسب‌وکارهای کوچک، شخصی یا اینستاگرام نکات خاصی مانند بازی‌ها و سریال‌ها، لایک‌ها به شما کمک می‌کنند تا بدانید که آیا افراد پست‌ها را دریافت می‌کنند و محتوا را دوست دارند یا خیر. هنگام دسترسی به اطلاعات پست های خود، تجزیه و تحلیل کنید، ببینید کدام یک بیشترین تعامل را داشتند و سپس روی محتوایی با موضوعات مشابه سرمایه گذاری کنید. به این ترتیب، شانس دریافت لایک بیشتر پست های شما افزایش می یابد.

  1. مکان ها را اضافه کنید

یکی از گزینه‌ها برای دستیابی به لایک‌ها و فالوورهای تازه وارد در منطقه شما یا افرادی که به مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید، استفاده از موقعیت مکانی در پست‌ها است. با کلیک بر روی آدرس یک نقطه توریستی، مغازه ها یا حتی شهرها، تمام پست هایی که مکان را اضافه کرده اند نمایش داده می شوند. پست هایی که بیشترین لایک را داشته باشند در میان مرتبط ترین مطالب در موقعیت جغرافیایی نمایش داده می شوند. برای استفاده از این ویژگی، کافی است پس از نوشتن عنوان نشریه، روی «افزودن مکان» کلیک کنید.

  1. مشارکت کنید و پروفایل های دیگر را تگ کنید

مشارکت با سایر پروفایل‌ها در اینستاگرام به شما کمک می‌کند به افرادی دسترسی پیدا کنید که قبلاً حساب شما را دنبال نکرده‌اند. این ویژگی را می‌توان با پروفایل‌های برندهای کوچک، شرکت‌های سازنده محتوا انجام داد و برای لایک گرفتن از نشریات آنها، جالب است که هر دو پروفایل شریک پست‌های مشابهی می‌گذارند و یکدیگر را تگ می‌کنند. بنابراین، دنبال کنندگان این دو حساب می توانند به پروفایل دیگر دسترسی پیدا کنند، به محتوا علاقه مند شوند و تعامل را افزایش دهند.

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/HamidGuevar2

https://www.pinterest.com/pin/1109644795662138749/

https://express.adobe.com/page/PwNkQRn7rlniM/

https://sites.google.com/view/mrfallower/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/05/22/mrfallower-2/

https://hamidguevar2.tumblr.com/

https://myspace.com/hamidguevar2

https://disqus.com/by/hamidguevar2/about/

https://en.gravatar.com/hamidguevar2

https://www.ted.com/profiles/35366645

https://www.behance.net/hamidguevar

https://hamidguevar2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Hamid-Guevar

 

تخلیه چاه چیست؟

۱۴ بازديد

تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه عملی است که با استفاده از آن تانکر های 12 و 6 هزار لیتری اقدام به تخلیه چاه می کنند. وبه وسیله مکنده ها و ساکشن ها  ویا پمپ های لجن کش ولایه روبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انبارحفر چاه فرستاده می شوند تا بتوانند مواد جامد را به بیرون چاه  انتقال دهند.، لایه روبی چاه فاظلاب با استفاده از عمل تخلیه چاه می گویند.

تخلیه چاه :

باید بدانید که در بیشتر موارد تخلیه چاه فاظلاب به دلیل اینکه لوله بازکنی چاه فاظلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فظولات در توالت ، آب و کف و صابون در کفشویی حمام ، همچنین در سیفون دستشویی ویا آشپز خانه مشخص می شود.

معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از گذشت سه تا پنج سال چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند.ودلیل آن فقط کوچک بودن انبار چاه می باشد.. باید بدانید که در چنین مواردی ،ممکن است که در مسیر ها،گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشدو نیاز به لوله بازکن داشته باشید.

کول گذاری چاه فاظلاب

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناکهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه وبازسازی چاه میتواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.

تخلیه چاه چیست؟

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر های فولادی

لایه روبی سپتیک ها و منهول های صنعتی

حفر چاه های جذبی فاظلاب

خفر چاه ارت شمع ساختمان و میله

زهکشی گود و ساختمان

حفاری گالری برای انتقال آب

تبدیل چاه کهنه و قدیمی به چاه نو وتازه

تخلیه چاه فاظلاب

تخلیه چاه فاظلاب ،در آوردن مواد زائد داخل چاه می باشد و عمل تخلیه ، به خاطر مواد جامد است که از راه لوله کشی ،وارد چاه فاظلاب می شوند این مواد جامد از قبیل مو،مواد پلاستیکی،چربی آشپزخانه ها وفضولات انسانی می باشد و نیاز به لایه روبی دارد.واین مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود.واین مواد قدرت ئفع آب توسط چاه را کم میکند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پرشده چاه بازکن ونیاز به عمل تخلیه داشته باشد.معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از سه تا پنج سال  چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند. ودلیل آن فقط پر شدن انبار چاه می باشد.

در چنین مواقعی ممکن است که در مسیر ها گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشد. ونیاز به لوله بازکن داشته باشید

با تانکر 6 تا 12 هزار لیتر

تخلیه با تانکر مکنده ساکشن

تخلیه با پمپ های لچن کش

لایه روبی چاه با نیروی انسانی

 

 

تخلیه چاه در تهران

در تخلیه چاه در تهران  که بعد از حفرچاه و پر شدن چاه اتفاق می افتد ودر سپتیک ها و منهول ها بعد از زمان مشخصی نسبت به مصرف مشخص می شود و کف تراشی انبار چاه وعوامل مربوط به چاه فاظلاب  ولجن سپتیک و منهول ها را فرآیندی  که طی آن موادی از قبیل لجن ، جامدات، وم واد مختلف را از درون چاه خارج می کند واین عمل در مناطق مختلف تهران به دلیل جنس خاک مناطق مختلف می باشد و هزینه آن در مناطق مختلف بسیار متفاوت می باشد.

بهترین روش تخلیه چاه کدام است؟

بهترین روش های تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد.وبرای لایه روبی چاه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از اجن کشی با تانکر نیروی متخصص مقنی به درون چاه رفته و سپس لایه روبی را انجام میدهد ودر مرحله آخر در بیشتر چاه ها نیاز به کف تراشی می باشد.

پس از پر شدن چاه چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

1.اولین مرحله تماس با شرکت تخلیه چاه است

2.پیدا کردن درب چاه وباز کردن آن

3.تخلیه به وسیله تانکر تخلیه چاه

4.لایه روبی به ودر آوردن فضولات و جامدات درون چاه

5.کف تراشی چاه فاضلاب

آیاباانجام این روش ها تضمینی وجود دارد که چاه دوباره پر نشود؟

بله مادر شرکت خود این تضمین را به شما می دهیم که با انجام روش های گفته شده تخلیه چاه صورت گیرد چاه شما کاملا تعمیر وبازسازی شود و مانند گذشته جذب آب داشته باشد.

باچاه فاظلاب پر شده چیکار کنیم که دوباره مثل روز اول کارکنه؟

پر شدن چاه فاظلاب یکی از اتفاقات بد در ساختمان ها استکه اگر دیر متوجه آن بشوید ممکن است هزینه های بیشتر وخطرات بیشتری را برای شما در بر داشته باشد.یکی از اشتباهات رایج در تخلیه چاه این است که فقط آب آن را تخلیه می کنند که طی ماه ها و هفته ها به صورت مداوم انجام میگیرد و این پر شدن باعث ریزش چاه می شود.ودر زمین هایی که خاک سست دارند بیشتر دیده می شوند.

تخلیه چاه جنوب تهران چگونه است؟

عمل تخلیه چاه در جنوب تهران توسط بهترین اکیپ مجهز و مستقر در منطقه جنوب تهران با انواع ماشین های بزرگ 12 تنی وهمچنین لایه روبی و بازسازی چاه های ریزش کرده در جنوب تهران انجام می شود.

تخلیه چاه شمال تهران چگونه است؟

ما در شمال تهران با مجهز ترین دستاه ها آماده انجام هرگونه تخلیه فاظلاب و چاه  وسپتیک و همچنین کلیه امور مربوطه هستیم.واین عمل را با استفاده از نیروی جوان و کاملا متخصص در این زمینه انجام میدهیم.

ماشین تخلیه چاه چیست؟

عموما خاور بنز با ظرفیت شش هزار لیتر است.ماشین تخلیه چاه وتانکرتخلیه چاه به دو روش مکنده ساکشن که دستگاه ساکشن بر روی ماشین نصب می شودو عموما صدای زیادی داردو نوع بعدی با استفاده از پمپ های مخصوص این کار میباشد. ودرمراحل بعدی لایه روبی و برای انتقال از نیسان های دارای بشکه استفاده می شود.وبرای کف تراشیچاه بعد از عمل کف تراشی خاک حاصل رابا استفاده از ماشین دارای کمپرسورخاک را انتقال می دهیم.

 

تخلیه سپنتیک چاه

تخلیه سپنتیک چاه با استفاده از دستگاه مکنده مخصوص انجام می شود.تا سنتیک تانک کاملا تخلیه شود.با استفاده ازروش مکنده سپنتیک تانک کاملا تخلیه  وتمیز می شود.ونیازی به هیچ عمل دیگری برای تخلیه چاه نمی باشد.

قیمت تخلیه چاه در تهران به چه صورت است؟

قیمت تخلیه چاه به ازای هر سرویسی که انجام می گیرد قیمت گذاری می شود. وقیمت آن به دلیل اینکه چاه های فاظلاب نشان نمی دهند که چه میزان فاظلاب جامد در آن قرار دارد به این دلیل به صورت سرویسی قیمت گذاری می شوند.البته در بیشتر موارد بعد از انجام کار ولایه روبی مقنی که درون چاه ها می باشد. در هنگام لایه روبیحدودا می تواند نسبت به تجربه خودتعداد سرویس را حدودابگوید.اما این نیز ملاک تخلیه چاه نیست.