معرفي سايت ايزي تولز

۳۸ بازديد

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

OSD Menu در دوربين مداربسته

۲۵ بازديد

OSD Menu در دوربين مداربسته

OSD Menu در دوربين مداربسته (On Screen Display Menu)، منوي تنظيم است كه امكان ايجاد تغييرات و تنظيمات اضافه را براي دوربين هاي مداربسته پيشرفته ايجاد مي كند. در اين مطلب با اين اصطلاح بيشتر آشنا مي شويد.

OSD Menu مختص كدام دسته از دوربين هاي مي شود؟

اصطلاح OSD Menu معمولا تنها در رابطه با دوربين هاي آنالوگ مورد استفاده قرار ميگيرد. در صورتي كه دوربين داراي اين قابليت باشد موضوع حتما در كاتالوگ يا ديتاشيت دوربين مورد اشاره قرار مي گيرد. در گذشته اغلب تنها دوربين هاي با چيپ CCD داراي منو بودند اما امروزه اين  امكان براي چيپ هاي CMOS نيز فراهم شده.

تقريبا تمام دوربين هاي تحت شبكه داراي منوي تنظيمات هستند اما اين منو را معمولا با نام Firmware دوربين ميشناسند. در واقع با توجه به معناي اصطلاح On Screen Display Menu (منوي نمايش داده شده روي صفحه) اين منو بايد در تصوير دوربين نمايش پيدا كند كه معمولا در مورد دوربين هاي شبكه اين موضوع صدق نمي كند. البته استفاده از نام هاي متفاوت مي تواند تا حدي نيز سليقه اي باشد.

 

دوربين مداربسته تياندي  دوربين مدار بسته

 

چه تنظيماتي معمولا بر روي OSD Menu ها وجود دارد؟

گرچه منوي دوربين هاي مختلف ميتواند تا حد زيادي با هم متفاوت باشد اما كليت اجزاي منو يكسان است. در ادامه به رايج ترين اجزاي OSD Menu اشاره مي كنيم. از انجايي كه توضيحات ريز هر بخش در اين مطلب نمي گنجد در صورتي كه به اطلاعات بيشتر در رابطه با هر بخش نياز داريد به مطلب همان بخش مراجعه كنيد.

  • SHUTTER (شاتر)
  • BRIGHTNESS (درخشندگي)
  • AGC (كنترل خودكار دريافت)
  • SENSE-UP (افزايش حساسيت به نور)
  • BLC (جبران نور پس زمينه)
  • HLC (جبران نور زياد)
  • D-WDR (افزايش ديجيتال بازه دايناميك)
  • WHITE BALANCE (تعادل در نور سفيد)
  • DAY/NIGHT (تنظيمات شب و روز)
  • 3D DNR (كاهش نويز سه بعدي)
  • DIGITAL ZOOM (زوم ديجيتال)
  • GAMMA (گاما)
  • SYNC (همزمان سازي)

 

 

 

OSD Menu در دوربين مداربسته (On Screen Display Menu)، منوي تنظيم است كه امكان ايجاد تغييرات و تنظيمات اضافه را براي دوربين هاي مداربسته پيشرفته ايجاد مي كند.

 

OSD Menu مختص كدام دسته از دوربين هاي مي شود؟

اصطلاح OSD Menu معمولا تنها در رابطه با دوربين هاي آنالوگ مورد استفاده قرار ميگيرد. در صورتي كه دوربين داراي اين قابليت باشد موضوع حتما در كاتالوگ يا ديتاشيت دوربين مورد اشاره قرار مي گيرد. در گذشته اغلب تنها دوربين هاي با چيپ CCD داراي منو بودند اما امروزه اين  امكان براي چيپ هاي CMOS نيز فراهم شده.

 

تقريبا تمام دوربين هاي تحت شبكه داراي منوي تنظيمات هستند اما اين منو را معمولا با نام Firmware دوربين ميشناسند. در واقع با توجه به معناي اصطلاح On Screen Display Menu (منوي نمايش داده شده روي صفحه) اين منو بايد در تصوير دوربين نمايش پيدا كند كه معمولا در مورد دوربين هاي شبكه اين موضوع صدق نمي كند. البته استفاده از نام هاي متفاوت مي تواند تا حدي نيز سليقه اي باشد.

 

مزوتراپي مو : راهنماي كامل تاثيرات، عوارض و مراحل درماني

۳۶ بازديد

مزوتراپي مو : راهنماي كامل تاثيرات، عوارض و مراحل درماني

 

مزوتراپي مويرگي يك درمان نسبتاً جديد (البته با حداكثر قديمي) است كه مي تواند در تركيب با ديگر درمان هاي ريزش مو يا به تنهايي مورد استفاده قرار گيرد و اثرات زيادي دارد. در اين مقاله مي خواهيم هر آنچه را كه بايد در مورد مزوتراپي بدانيد مرور كنيم.

 

در پايان اين مقاله مي توانيد به سوالات زير پاسخ دهيد:

 

مزوتراپي چيه؟ و استفاده از آن چه است؟

    مزوتراپي كپسولي چگونه آلوپسي را درمان مي كند؟

    چه اشكالي از آلوپسي را مي توان با مزوتراپي درمان كرد؟

    نامزدهاي مناسب اين درمان چه كساني هستند؟

    مراحل فرايند درمان چه هستند؟

    تعداد جلسات مزوتراپي و هزينه هاي درماني چند است؟

    اثربخشي مزوتراپي چقدر است و نتايج چه زماني ديده مي شود؟

    عوارض و خطرات مزوتراپي چه هستند؟

 

مزوتراپي، معايب و مزايا

مزوتراپي چيه؟

 

مزوتراپي طيف گسترده اي از درمان هاي تزريقي حداقل تهاجمي است كه استفاده هاي زيادي دارند. به عنوان مثال مزوتراپي مويرگي كه مي خواهيم در اين مقاله از آن صحبت كنيم، يكي از كاربردهاي اين درمان است كه سقوط را متوقف مي كند و رشد مو را تحريك مي كند. در مزوتراپي تركيبي از تونيك هاي مختلف به پوست تزريق مي شود. اين شامل عصاره هاي گياهي، داروهاي مختلف، ويتامين ها، آنزيم ها، هورمون ها، عوامل رشد و عوامل ديگري است كه مي تواند به درمان آلوپسي (ريزش مو يا طاسي) كمك كند.

 

معني عبارت 'مزوتراپي'

 

مزوتراپي مويرگي در كشورهاي خارجي نيز 'Mesohair' يا 'Mesoplasty' ناميده مي شود. بنابراين اگر اين عبارات را شنيده ايد، بدانيد كه به معناي همان mesotherapy capillary است. مزوتراپي شامل دو كلمه 'meso' به معني متوسط و 'درمان' به معني درمان است.

 

'مزو' يعني چي؟

 

معناي اصلي كلمه 'meso' يا 'Meso' به سلول هاي بنيادي جنيني برمي گردد. هنگامي كه بدن انسان هنوز تشكيل نشده و جنين چند هزار سلول دارد، سه لايه سلول بنيادي تشكيل مي شود. اكتودرما، مزودرما و اندودرم نام اين سه لايه است كه هر كدام بعدها بخش هاي مختلفي از بدن را تشكيل مي دهند. به عنوان مثال در مورد پوست، سلول هاي بنيادي اكتودرمي سطح بيروني پوست (? لايه اول پوست) يا اپيدرم را تشكيل مي دهند و سلول هاي بنيادي مزودرمي درم يا لايه مياني پوست را تشكيل مي دهند. بنابراين در مزوتراپي، هدف ما تزريق دارو به لايه مياني پوست، يا درم است كه از سلول هاي بنيادي مزودرم تشكيل شده است.

 

در برخي متون گفته مي شود كه معناي «مزو» برابر با معناي رسانه است. همان طور كه درم لايه مياني پوست است و هدف مزوتراپي است، مزوتراپي ناميده مي شود. از نظر علمي تعريف قبلي دقيق تر است؛ اما اصطلاح مزوتراپي در هر مورد معني دارد: درمان لايه مياني پوست

پالت رژگونه 6تايي امي كيتي

پالت سايه رولوشن 18 رنگ مدل SEBILE

پد پنكيك مستطيلي جويل

 

شليل در بارداري با چه فوايد و عوارضي همراه است؟

۳۱ بازديد

از جمله ميوه هاي خوشمزه و پرخاصيت كه براي استفاده در دوران حاملگي مناسب بوده شليل مي باشد كه به دليل ارزش غذايي بالا و مواد مغذي فراواني كه دارد براي تامين سلامتي بدن بسيار مفيد بوده و مي توان به عنوان يك ميان وعده عالي در اين دوران مصرف نمود. از اين رو سعي داريم در اين مطلب به جهت آگاهي شما عزيزان به بررسي خواص و مزاياي خوردن شليل در بارداري بپردازيم.

مزايا و مضرات مصرف شليل در بارداري

شليل ميوه اي بوده كه از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به هلو دارد و از عطر خاصي برخوردار مي باشد كه بسيار خوشمزه و خوش طعم بوده و به نوعي براي زنان حامله كاملا وسوسه برانگيز مي باشد. خوردن شليل همچون مصرف هلو در بارداري داراي مزاياي متعددي مي باشد. آنتي اكسيدان هاي موجود در ميوه شليل باعث ايجاد نوعي مكانيسم دفاعي در برابر عوامل خطرناكي همچون چاقي و سرطان مي شود.

از آنجايي كه تغذيه مادران در دوران حاملگي بسيار مهم مي باشد بنابراين بايد نسبت به مصرف مواد غذايي مختلف توجه زيادي داشته باشند تا مانع از بروز عوارض و خطرات احتمالي شوند. خوردن شليل در واقع در بهبودي و تقويت دستگاه ايمني و همچنين ايجاد شادابي و طراوت پوست تاثيرگذار بوده ولي بايد قبل از مصرف آن حتما به خوبي شسته شود چرا كه مواد موجود بر روي پوست ميوه امكان دارد سمي بوده و داراي باكتري ها و انگل هاي مختلف باشند كه همين امر موجب به خطر افتادن سلامتي مادر و جنين خواهد شد.

ويژگي هاي تغذيه اي شليل

اين ميوه غني از مواد مغذي بوده و داراي كالري بسيار كمي مي باشد. با خوردن اين ميوه مي توانيد مواد مغذي زيادي را در تغذيه خود داشته باشيد. شليل در واقع منبع گسترده اي از آنتي اكسيدان ها و تركيبات فنولي بوده و قادر مي باشد فيبر لازم براي بدن را فراهم نمايد.
شليل به خاطر اين كه داراي ويتامين هاي زيادي مي باشد موجب شده به ميان وعده اي عالي و مغذي تبديل گردد. اين ميوه علاوه بر دارا بودن انواع ويتامين هاي مختلف همچنين حاوي مواد معدني گوناگوني همچون پتاسيم، منيزيم و كلسيم مي باشد و عاري از هر گونه كلسترول مضر مي باشد. با مصرف هر ??? گرم شليل مي توانيد حدود ?? كالري بدست آوريد.

مزاياي مصرف شليل

در ادامه مجموعه اي از انواع خواص و فوايد شليل براي تامين سلامتي مادر و جنين را در اختيارتان قرار داده ايم.

پيشگيري از نقص هاي زايمان

مصرف شليل در زمان حاملگي در پيشگيري از بروز نقص هاي مادرزادي در جنين كمك كننده مي باشد. مواد معدني، ويتامين ها و اسيد فوليكي كه در شليل وجود دارد احتمال ايجاد نقص هاي لوله عصبي همچون اسپينا بيفيدا را كاهش داده و باعث بهبودي و تامين سلامت جنين مي شود.

مراقبت از سلامتي چشم ها

شليل حاوي لوتئين مي باشد كه نوعي ماده غذايي تاثيرگذار در بهبودي سلامت چشم بوده و درصد ابتلا به بيماري هاي چشمي را در دوران حاملگي كاهش مي دهد. همينطور لوتئين همچون آنتي اكسيداني قوي عمل نموده و درصد ابتلا به آب مرواريد هسته اي را به حداقل مي رساند. ويتامين A و بتاكاروتن موجود در شليل در تامين سلامتي چشم ها مفيد بوده و ميزان بينايي فرد را تقويت نموده و از خطر مبتلا شدن به رمد چشم و كوري پپيشگيري مي كند.

موثر در رشد و تكامل چنين

ميوه شليل منبعي غني از فيبر و ويتامين ث بوده كه در رشد و نمو جنين بسيار موثر مي باشد و مواد مغذي موجود در آن عاملي كمك كننده در رشد ماهيچه ها و رگ هاي خوني جنين مي باشد همينطور پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله ها ممانعت كرده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

توسعه سلامت پوست

شليل داراي ريبوفلاوونويدها، لوتئين، بتاكاروتن، ويتامين ث و آنتي اكسيدان هايي مي باشد كه پوست شما را در برابر صدمات احتمالي محافظت مي نمايد و ميزان سلامتي پوست را در طي دوره حاملگي بالا مي برد. ويتامين ث در ساخت كلاژن موثر بوده و بافت پوستي را حفاظت مي كند. لوتئين تاثير مراقبت از نور را تامين كرده و پوست را از صدمات راديكال آزاد و اشعه هاي ماوراي بنفش ايمن نگه مي دارد.

جلوگيري از خطر هيپوكالمي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد براي كاركرد مناسب سلول ها و اعصاب در طي دوره بارداري خيلي مفيد مي باشد. پتاسيم در واقع به مخلوط پروتئين و جريان سوخت و ساز كمك كرده و باعث متعادل شدن ميزان الكتروليت شده و در تقويت ماهيچه ها موثر مي باشد. شليل از ايجاد اختلالاتي همچون هيپوكالمي كه امكان دارد بر سلامتي عضله ها اثرات منفي داشته باشد جلوگيري مي كند.

جلوگيري از مبتلا شدن به سرطان

كلروژنيك اسيد موجود در شليل در جلوگيري از بروز سرطان موثر بوده و اين اسيد از رشد كردن سلول هاي سرطاني كولون و ريه نيز ممانعت مي كند.

پيشگيري از احساس ضعف و بي حالي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله هاي ماهيچه مادر در دوران حاملگي ممانعت نموده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

موثر بر سلامت دستگاه گوارش

برنامه غذايي فيبر دار داراي خاصيت قليايي و مواد مغذي مي باشد كه در بهبودي هضم و تامين سلامتي تاثيرگذار مي باشد. همانطور كه فيبر باعث جذب راحت آب شده و حركات روده را تقويت مي كند و همچنين از ابتلا به يبوست، ايجاد زخم و گاستريت در طي دوران حاملگي ممانعت مي كند، ميوه شليل نيز در سم زدايي موثر بوده و انواع سموم مختلف را از بدن خارج مي كند.

عوارض مصرف شليل در دوران حاملگي

مصرف شليل به مادراني كه به ديابت و آلرژي ابتلا دارند به هيچ عنوان سفارش نمي شود. اگر كه نسبت به انواع ميوه ها حساسيت داريد پيش از افزودن هر ميوه اي به برنامه غذايي خود با پزشك خود صحبت نماييد.

در اين مطلب به معرفي مزايا و عوارض خوردن شليل در بارداري و همچنين ارزش تغذيه اين ميوه پرداختيم كه اميدواريم برايتان مفيد و سودمند بوده باشد. ضمن اينكه براي اطلاع از فوايد و يا مضرات احتمالي مصرف ديگر ميوه ها نظير خربزه در بارداري و موز در بارداري مي توانيد كليك نماييد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/1664/

https://infogram.com/untitled-chart-1h7j4dv1zrop94n?live
https://qiita.com/MaiaSande6
https://slides.com/maiasande6
https://letterboxd.com/MaiaSande6/
http://www.authorstream.com/MaiaSande6/

https://www.atlasobscura.com/users/maiasande6

 

 

معرفي دو موسسه پايان نامه نويسي

۳۰ بازديد

معرفي دو موسسه پايان نامه نويسي

d5_h0ro.png

آيا به دنبال موسسه پايان نامه نويسي حرفه اي هستيد؟ ما در پست حاضر دو موسسه انجام پايان نامه حرفه اي به شما معرفي خواهيم كرد كه از سپردن انجام پايان نامه خود به اين موسسات لذت خواهيد برد. با ما همراه باشيد. كمتر زماني اتفاق مي افتد كه موسسه انجام پايان نامه اي را بتوانيد پيدا كنيد كه كار شما را به بهترين شكل ممكن انجام دهد و شما نمره بالا دريافت كنيد، اخيرا دو موسسه كشف كرده ايم كه اين امر را براي شما ميسر مي سازد.

در ادامه دو موسسه معتبر به شما معرفي مي كنيم كه در صورت نياز به كمك در زمينه انجام كارهاي پژوهشي براي شما بسيار كمك كننده خواهد بود. لازم به ذكر است براي برون سپاري انجام پايان نامه موسسات بسياري وجود دارد كه بسياري از آنها شناخته شده نيستند و شما از كار خود مطمئن نخواهيد بود، اما اين موسسات به دليل سابقه درخشاني كه در زمينه انجام امور پژوهشي دارا هستند هيچ گونه مشكل قانوني ندارند و تاكنون توانسته اند صدها مشتري راضي داشته باشند كه اين امر موجب شده است اساتيد دانشگاه بسياري جذب اين موسسه شوند و با اين موسسه آغاز به همكاري نمايند. در صورتي كه داراي توانايي در انجام امور پژ<هشي هستيد مي توانيد با اين موسسات ارتباط گرفته و همكاري خود را آغاز نماييد.

كانون پژوهشگران ايران

كانون پژوهشگران صرفا يك موسسه پايان نامه نويسي نيست، بلكه يك موسسه بزرگ متشكل از انواع پژوهشگران و نويسندگان است كه در زمينه انجام پايان نامه، و ترجمه تخصصي مقالات علمي پژوهشي مي تواند به شما كمك نمايد. در صورتي كه به دنبال يك موسسه حرفه اي در اين زمينه هستيد تيم كانون پژوهشگران ايران مي تواند به شما در زمينه كارهاي پژوهشي كمك نمايد. كانون پژوهشگران ايران يك موسسه غير انتفاعي و بزرگ است كه كارمندان بسياري به عنوان پژوهشگر در اين موسسه فعاليت مي كنند و محدوده اين موسسه ميدان فاطمي تهران است. در صورتي كه در حال خوانش اين نوشتار هستيد و كار پژوهشي براي انجام داريد يا براي انجام پروژه خود به كمك نياز داريد چرا با كانون پژوهشگران تهران تماس نميگيريد؟ اين موسسه به شما مشاوره رايگان نيز ارائه خواهد داد.

تهران ريسرچ

احتمالا نام موسسه تهران ريسرچ قبلا به گوش شما خورده است، تهران ريسرچ يكي از قديمي ترين موسسات انجام پايان نامه در تهران است و تاكنون پايان نامه و كارهاي پژوهشي زيادي را به انجام رسانده است. در صورتي كه نياز به يك موسسه داريد كه براي انجام پايان نامه، انجام پروپوزال، انجام مقاله و... از آن كمك بگيريد مي توانيد با موسسه تهران ريسرچ تماس حاصل فرماييد. لازم به ذكر است قيمت هاي رقابتي اين موسسه و تجربه بالاي پژوهشگران شاغل در اين موسسه باعث شده است اين موسسه به بهترين موسسه پايان نامه نويسي در تهران بدل گردد. مانند هر موسسه ديگر، در صورت ثبت سفارش بسياري از خدمات اين موسسه براي شما رايگان خواهد بود و نياز نيست پول اضافي پرداخت نماييد كه از نظر هزينه نيز براي شما به صرفه خواهد بود.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11105743
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1611891.page
https://independent.academia.edu/ZahraMays19
http://ufotech.com.vn/members/taraharris4.1024588/
http://edu.fudanedu.uk/user/taraharris4/
https://clubs.london.edu/click?r=https://www.irthesis3.com/dissertation/
http://fudanedu.uk/user/taraharris4/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:TaraHarris4

 

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

۳۸ بازديد


واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

    مهسا عزت زاده
    ????/?/??
    بدون نظر
    2 0

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

امروزه برنامه هاي زيادي به صورت غيررسمي عرضه مي شوند كه امكانات بسيار بيشتري به نسبت نسخه اصلي آن برنامه دارند. واتساپ جي بي به عنوان جديدترين و بهترين نسخه واتساپ در جهان شناخته مي شود كه براساس معماري نسخه اوليه ساخته شده است و در كنار امكانات نسخه اصلي، ويژگي هاي جديدي را نيز ارائه مي دهد.
اين برنامه از نظر امنيت، سرعت، امكانات و بخش حريم خصوصي توانايي هاي زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد به آساني بخش هاي مختلف برنامه خود را مديريت كنيد. به كمك اين برنامه مي توانيد براي تبليغات واتساپي خود را راحت تر انجام دهيد.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين نرم افزار جديد كه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، قابليت نصب در كنار نسخه اصلي مي باشد و اگر از يك گوشي با دو سيم كارت استفاده مي كنيد، اين نرم افزار مي تواند كنترل بهتري بر روي پيام هاي شما داشته باشد. اين برنامه با امكانات ويژه اي كه در اختيار شما قرار مي دهد به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فروش در واتساپ را به واسطه ايجاد يك گروه انجام دهيد و با اين روش كسب و كار خود را در شبكه هاي مجازي ديگر نيز گسترش دهيد.
در كنار اين موارد واتساپ جي بي در هنگام عرضه با باگ هاي زيادي روبرو بود كه با تغيير رويكرد استوديوي سازنده آن و رفع سريع اين باگ ها، بسياري از مشكلات آن نيز رفع شده اند و اكنون به يك نرم افزار كاربردي تبديل شده است.
اين نرم افزار سعي كرده است تا امكانات محدود واتساپ را كاملا از بين ببرد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فايل ها و تصاوير خود را با كيفيت بهتر و حجم بيشتري ارسال كنيد و حتي به كمك اين اپ مي توانيد فيلم هايي با حجم بسيار بالا را ارسال كنيد كه اين موضوع مي تواند براي ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ بسيار كاربردي و مهم باشد.
امكان مديريت كردن تماس هاي ورودي و خروجي در واتساپ جي بي

يكي از ويژگي هاي اصلي و كاربردي واتساپ جي بي امكان فعال يا غيرفعال كردن ويژگي هايي چون تماس آنلاين، تماس ويديويي و ساير روش هاي ارتباط به راي تك تك مخاطبان است. با اين روش مي توانيد براي برخي از مخاطبان خود، امكان تماس هاي آنلاين را غيرفعال كنيد يا براي برخي ديگر تنها امكان تماس صوتي را ايجاد كنيد.
اين ويژگي به شما كمك مي كند تا مديريت بهتري بر روي مخاطبان خود داشته باشيد و سطح دسترسي ارتباط هر مخاطب را جداگانه مشخص كنيد. همچنين اگر از چند حساب كاربري مختلف واتساپ استفاده مي كنيد، با اين ابزار مي توانيد با خيال راحت و بدون مشكل چندين حساب كاربري را بر روي يك گوشي ايجاد كنيد و به صورت متعدد اين برنامه را در قالب يك نرم افزار كاملا متفاوت بر روي گوشي نصب كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
امكان ارسال فايل هاي حجيم

يكي از مشكلات اصلي نسخه اصلي واتساپ، محدود بودن ميزان حجم ارسال داده براي هر مخاطب مي باشد كه اين موضوع سبب مي شود تا شما نتوانيد فايل هايي با حجم بالا را براي همكاران يا ديگر افراد ارسال كنيد. اما واتساپ جي بي اكنون با ارائه ويژگي جديدي، به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد بيش از 100 فايل تصويري را به صورت هم زمان يا فايل هاي ويديويي با حجم بالا را نيز با كمترين زمان ممكن ارسال كنيد.
اين ويژگي همچنين به شما كمك مي كند تا بدون نگراني از قطع شدن يا بروز مشكل در ارسال اطلاعات، فايل هاي صوتي و تصويري خود را با سرعت بيشتري ارسال كنيد. همچنين با وجود قابليت انتقال داده ها به سرورهاي آنلاين، به كمك اين برنامه بدون نياز به دانلود كردن فايل ها، مي توانيد تصاوير و ويديوهاي خود را نيز در واتساپ مشاهده كنيد و مانع از پر شدن فضاي حافظه داخلي گوشي موبايل خود شويد.
امكان شخصي سازي كردن برنامه

يكي از ويژگي هايي كه در واتساپ خيلي به آن بها داده نشده است، شخصي سازي كردن منوها و محيط برنامه مي باشد كه خوشبختانه در واتساپ جي بي به اين موضوع نيز رسيدگي شده است و اكنون شما مي توانيد با خيال راحت و در كوتاه ترين زمان ممكن هر بخش از برنامه را كه نياز داريد شخصي سازي كنيد.
اين بخش همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد براي هر قسمت رمز عبور مخصوص ايجاد كنيد يا حتي بخش وضعيت پروفايل خود را بهتر از قبل كامل كنيد. همچنين با وجود سيستم اعلان، در صورت تغيير دادن پروفايل كاربران، مي توانيد يك اعلان جديد دريافت كنيد و با اين روش كار مديريت بهتري بر روي برنامه خود داشته باشيد.
به منظور شخصي سازي كردن راحت تر، بيش از 100 تم مختلف بر روي اين نرم افزار وجود دارد كه شما به صورت دلخواه مي توانيد يكي از آنها انتخاب كنيد و محيط واتساپ جي بي را به صورت كامل شخصي سازي كنيد. اين ويژگي در هنگام انتخاب كردن نوع شكل آيكن ها، فونت و اندازه قلم نيز وجود دارد و با خيال راحت مي توانيد يك محيط كاملا شخصي سازي شده را ايجاد كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
چگونه واتساپ جي بي را فارسي كنيم؟

براي فارسي كردن اين برنامه كافي است به منوي تنظيمات و بخش زبان برويد و از بين زبان هاي موجود فارسي را انتخاب كنيد. واتساپ جي بي به صورت پيش فرض در هنگام نصب يا بعد از نصب كردن و تنظيم مجدد آن به صورت رسمي از زبان فارسي پشتيباني مي كند.
چگونه تم واتساپ جي بي را حذف كنيم؟

براي تغيير ظاهر واتساپ جي بي كافي است بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس با ورود به پخش پوسته ها يا همان Theme، پوسته مورد نظر خود را فعال يا آن را غيرفعال كنيد. همچنين در اين بخش امكان دانلود پوسته هاي جديد نيز وجود دارد.
تنظيمات وضعيت واتساپ جي بي؟

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

براي نصب و راه اندازي اين برنامه نياز به تنظيمات خاصي نداريد و همانند نسخه اصلي واتساپ كافي است با شماره موبايل خود در آن ثبت نام كنيد و مراحل دريافت كنيد و وارد كردن آن در برنامه را انجام دهيد.
چگونه در واتساپ جي بي آنلاين بودن را مخفي كنيم؟

براي اينكار بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس به بخش اكانت برويد و در بخش Privacy مي توانيد وضعيت نمايش خود را براي كاربران تغيير دهيد و با اين روش خود را در حالت مخفي قرار دهيد تا كاربران متوجه حضور شما در اين برنامه نشوند.
چگونه آخرين بازديد واتساپ جي بي را ببينيم؟

اين برنامه به گونه اي ساخته شده است كه مي تواند در صورت مخفي كردن وضعيت مخاطب، باز هم زمان آخرين بازديد آن را مشاهده كند. براي اين كار كافي است به صفحه چپ مربوط به مخاطب وارد شويد و به راحتي در بخش بالاي صفحه، زمان ورود كاربر به واتساپ را مشاهده كنيد.
چگونه فونت واتساپ جي بي را تغيير دهيم؟

براي اينكار كافي است به منوي تنظيمات وارد شويد و از بخش تم يا همان شخصي سازي، نوع فونت و اندازه آن را تغيير دهيد. در اين بخش مي توانيد اندازه قلم، نوع آن و حتي رنگ برخي از متون داخل نرم افزار را به صورت اختصاصي تغيير دهيد.

منبع :  https://rayamag.com/blog/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-+-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7

 

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

۳۶ بازديد

تعمير تلويزيون در اصفهان  با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

http://adibservice.com تلويزيون به عنوان نماينده مشهور سامسونگ با سال ها تجربه در زمينه تعمير هيئت مديره و تلويزيون، آماده استخدام كاركنان با تجربه و متخصص براي تعمير تلويزيون شما در كوتاه ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در كنترل محل كار يا خانه شما است. خدمات ارائه شده در اين آژانس شامل موارد زير است:

تعمير انواع تلويزيون.ال سي دي.LED.PLASMA

گارانتي تعمير يك ماهه براي تمام تي وي ها

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع برنامه هاي سه بعد

تعمير انواع پانل با مشكلات خطوط در تصوير، پرش در تصوير، تيره شدن نيم تصوير، خوردگي توسط آب و....

نصب و راه اندازي ديوار و دسكتاپ

سرويس در محل در تهران

مشكلات مربوط به انواع و تون هاي

صدا دارد، نور دارد، عكسي ندارد ... به دليل مشكل پنل يا بخش پردازش تصوير

صدا تصوير دارد، نور ندارد ... از مشكل لامپ تصوير

تصوير نور دارد، صدايي ندارد ... بر اساس مشكل در مادربرد يا منبع تغذيه

خاموش و به طور خودكار روشن ... تخته اصلي يا منبع تغذيه ممكن است آسيب ديده باشد.

خودش را پاك مي كند ... به دليل مشكل در منبع تغذيه و يا در يك ميدان مين.

روشن است و به هيچ عنوان روشن نمي شود ... به دليل مشكلي كه در صفحه اصلي يا قدرت نور آماده به كار وجود دارد و ممكن است چند بار روشن شود.

كاملا پاك شده و بدون علائم حياتي ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير پر سر و صدا و بي نظمي است ... به دليل مشكل انرژي يا معدن.

تصوير منفي است ... كارت پردازش تصوير مشكل دارد.

تصوير متزلزل است. تابلوي برق يا پنل معدن ممكن است عامل اين مشكل باشد.

خطوط عمودي يا افقي در تصوير ديده مي شوند.

گير در آرم ... برد مين يه مشكلي داره

تصوير وارونه است.

نيمي از صفحه خالي است و نيمي ديگر تصوير معمولي دارد... برادتيكان يا تابلو مشكل داره .

تلويزيون دير روشن مي شود ... تابلو برق مشكل داره .

تصوير تلويزيون سابليم شده است ... پانل با داشتن يك مشكل است.

تلويزيون كانال ها را به تنهايي تغيير مي دهد ... برد مين يه مشكلي داره

تلويزيون به تنهايي حجم را افزايش و كاهش مي دهد ... كارت مشكل داره .

به محض روشن شدن حجم، به حالت حداكثري مي رود... مادربرد تو دردسر افتاده

پس از هر نوبت، شما بايد كانال را از ابتدا پيدا كنيد ... نرم افزار بردمين مشكل دارد.

تنظيمات را نگه نمي دارد ... هيئت مديره تو دردسر افتاده .

هيچ كانالي در طول جستجو نمي تواند پيدا كند ... مشكل با آنتن سقف و يا تيونر در سرزمين اصلي

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود ... تخته اصلي يا منبع تغذيه شكسته مي شود.

فلش USB را تشخيص نمي دهد ... بشقاب معدن شكسته است.

پورت HDMI را نمي شناسد ... بشقاب شكسته .

درب سه رنگ زرد-سفيد-قرمز به هم متصل است، اما تصوير نمي آيد ... هيئت مديره اصلي است 

منبع

 

https://git.isis.vanderbilt.edu/RhonaCast4

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:RhonaCast4

https://git.sicom.gov.co/RhonaCast4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=http://adibservice.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/17883/

http://ict-edu.uk/user/7300/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=085535d6-d7bb-45cd-af40-6737a6f27d22

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=http://adibservice.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=RhonaCast4

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RhonaCast4

https://www.pubpub.org/user/mai-pham-33

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RhonaCast4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://adibservice.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

بهترين سنگ هاي ساختماني را از ما بخواهيد

۲۹ بازديد

 بهترين سنگ هاي ساختماني را از ما بخواهيد

سنگ ها به عنوان يكي از كاربردي ترين مصالح ساختماني شناخته مي شوند كه آنها را مي توان به انواع اقسام مدل هاي مختلف دسته بندي نمود. برخي از سنگ ها براي فضاي خارج خانه و برخي براي بخش هاي داخل ساختمان مناسب هستند و انتخاب درست و بجاي سنگ از بيشترين اهميت برخوردار است. در انتخاب سنگ بايد به موارد مختلفي دقت كنيد تا خريدي مطمئن داشته باشيد. اما سنگ ها به چه انواعي دسته بندي مي شوند؟ سنگ ها انواع گوناگوني دارند و اغلب آنها براي مصارف ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند. در ادامه شما را با 3 نوع از بهترين و پركاربردترين سنگ ها آشنا خواهيم كرد:

 

 

سنگ آنتيك

امروزه طراحي و دكوراسيون اولين موردي است كه در خانه ها به چشم مي خورد و سنگ هاي ساختماني مي توانند دكوراسيون شما را به بهترين شكل ممكن زينت ببخشند. سنگ ها علاوه بر زيبايي ظاهري، داراي فاكتورهاي: زيبايي، مقاومت، كيفيت و قيمت پايين هستند. سنگ آنتيك يكي از بهترين انتخاب ها براي زيباسازي بخش هاي داخلي ساختمان به شمار مي رود. سنگ هاي آنتيك حاصل به هم چسبيدن خرده سنگ هاي مختلف هستند كه ظاهري بسيار زيبا به ارمغان آورده و خصوصيات ويژه اي دارد. سنگ هاي آنتيك در دو نوع طبيعي و مصنوعي ارائه شده اند كه سنگ هاي آنتيك طبيعي با استفاده از خرده سنگ ها توليد مي شوند و اغلب، مواد اوليه آن را سنگ هاي تراورتن تشكيل مي دهند. سنگ انتيك هاي مصنوعي از سمنت پلاست توليد شده و داراي ساير، رنگ و جنس متفاوتي است. اين نوع از سنگ هاي آنتيك داراي تخلخل بسيار كمتري بوده و به دليل دقيق بودن قالب گيري آن، نيازي به برش كاري زياد نخواهد داشت.

مزايا و معايب سنگ آنتيك

سنگ آنتيك داراي طرح و رنگ بندي هاي متنوعي است و از اين رو مي توانيد آن را در طرح ها و شكل هاي مختلف بر روي ديوار بچينيد. فرآيند نصب سنگ آنتيك بسيار ساده است و قابليت چسبيدن به هر نوع ديوار قديمي و جديد را خواهد داشت. سنگ آنتيك را خودتان نيز مي توانيد بر روي يكديگر بچينيد و براي اين كار نيازي به نصاب نيست. قيمت سنگ هاي آنتيك نيز در مقايسه با ساير انواع سنگ ها مناسب بوده و پرت آن نيز در مقايسه با ساير سنگ ها كمتر است. مقاومت اين سنگ نيز در برابر عوامل محيطي بالا بوده و مي توانيد به مدت طولاني از آن استفاده كنيد. البته اين نوع سنگ ها داراي معايبي نيز هستند. سنگ هاي آنتيك وزن زيادي دارند و از اين رو براي سقف امكان استفاده ندارند. رنگ پذيري در آنها نيز امكان پذير نيست و در صورت تغيير دكوراسيون بايد سنگ هاي آنتيك را از ديوار جدا كنيد.

 

 

سنگ تراورتن

تراورتن به عنوان يكي از خاص ترين سنگ ها به شمار مي رود كه از جمله سنگ هاي آهكي به شمار رفته و قابليت استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان را خواهد داشت. اين سنگ در اطراف كانسارهاي چشمه هاي معدني يافت مي شود و معادن متعددي از سنگ تراورتن را مي توان در ايران مشاهده كرد. يكي از مهمترين مزيت هاي سنگ تراورتن تنوع زياد در شكل و رنگ آن است و مي توانيد تراورتن را در انواع تخلخل هاي مختلف مشاهده كنيد. اين سنگ در برابر تغييرات آب و هوايي مقاومت بسياري دارد و از اين رو براي سنگ نما يكي از بهترين انتخاب ها خواهد بود. تراورتن يكي از بهترين انتخاب ها براي پوشاندن كف ساختمان است و هيچ گونه حالت لغزندگي نخواهد داشت. مقاومت اين نوع سنگ ها بسيار بالاست و از اين رو بناي ساخته شده با آن براي دهه ها استوار باقي خواهد ماند.

قيمت سنگ تراورتن

قيمت يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. در رابطه با قيمت سنگ تراورتن نمي توان رقم دقيقي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت سنگ را تعيين كنند. اصلي ترين دليلي كه سبب افزايش قيمت سنگ ها مي شود، سايشي است كه بر روي آنها به انجام مي رسد. سنگ تراورتن در زمره سنگ هاي متخلخل قرار مي گيرد و از اين رو مي توان به راحتي آنها را صيقل داد. قيمت سنگ هاي تراورتن در مقايسه با سنگ هايي مثل مرمر و گرانيت پايين تر است و به دليل ظاهر بسيار زيبايي كه دارد مي تواند يكي از بهترين انتخاب ها براي شما باشد.

 

 

سنگ مرمر

مرمر يكي ديگر از معروف ترين انواع سنگ ها است كه زيبايي شگفت انگيزي داشته و لوكس ترين جلوه را به خانه شما خواهد بخشيد. سنگ هاي مرمر شفافيت بسيار بالايي دارند و نور از ميان ذرات آن به خوبي عبور كرده و رگه هاي سنگ را درشت تر جلوه خواهد داد. هرچه از زيبايي اين سنگ ها بگوييم باز كم گفته ايم. مقاومت آن نيز در برابر عوامل محيطي بالا بوده و مي توانيد به مدت طولاني از آن استفاده كنيد. اين سنگ معمولا براي ميز پيشخوان يا طراحي فضاهاي داخلي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. مرمر در رنگ هاي مختلفي موجود است و از اين رو مي توانيد رنگ مورد نياز خود را از ميان تنوع زياد سنگ مرمر انتخاب كنيد. اين سنگ نوعي سنگ دگرگوني آهكي است كه البته كاني تشكيل دهنده اصلي آن مرمر كلسيت بوده و شفافيت ويژه اي به آن بخشيده است.

خريد سنگ مرمر

براي خريد سنگ هاي مختلف، راه هاي متفاوتي پيش رو خواهيد داشت. مراكز سنگ فروشي متعددي در هر يك از شهرهاي جهان فعاليت مي كنند كه البته خريد از اين مراكز معايبي نظير وقت گير بودن به دنبال خواهد داشت و از اين رو فروشگاه هاي اينترنتي سنگ بيشتر مورد توجه قرار گرفته اند. شركت ما به عنوان يكي از معروف ترين فروشگاه هاي سنگ در فضاي مجازي شناخته مي شود كه با مراجعه به وب سايت آن مي توانيد انواع اقسام مختلف سنگ ها را مشاهده نماييد. كارشناسان شركت ما نيز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و خواهيد توانست پس از مشاوره و كسب اطلاعات در رابطه با هريك از سنگ ها، نسبت به خريد از جاي جاي نقاط كشور اقدام كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين   https://sangevazin.com/

 

 

 

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/253752d8-1bcc-b882-c134-4f01ff9ce7b1/3c05ae67e266d48549f35d1e1d1d7330

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/12/-/2136006

https://infosite.siterubix.com/%d8%a8%d8%a7-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d9%86%da%af%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%88%d8%b2%db%8c/

https://www.pawer.global/activity/p/305468/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/288776

 

 

كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته

۲۳ بازديد

كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته

كيفيت تصوير دوربين مداربسته بسته به نياز كاربر تعيين مي شود. كيفيت بهتر به اين معنا است كه دوربين در مسافت طولاني تصوير واضحي را به نمايش مي گذارد. به عنوان مثال در فاصله 13 متر با دوربين 2 مگا پيكسلي به راحتي پلاك خودرو قابل رويت است. اگر دوربين شما 4 مگا پيكسلي باشد اين فاصله 14متر مي شود. چند عامل مهم و موثر بر كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته شامل رزولوشن تصوير، تعداد فريم و… است كه در ادامه تمامي موارد را بررسي مي كنيم.

 

  1. عوامل موثر بر كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته

 

  • رزولوشن تصوير

رزولوشن يكي از عوامل مهم و تاثير بر كيفيت تصوير دوربين مداربسته است. پارامتر رزولوشن مشخص مي كند اندازه تصوير ضبط شده چقدر باشد. واحد اندازه گيري رزولوشن مگاپيكسل است. هرچه ميزان رزولوشن دوربين مداربسته بالا باشد به طبع وضوح تصوير و كيفيت تصاوير ثبت شده بالاتر است. پارامتر رزولوشن تعيين كننده ميزان جزئيات قابل رويت داخل تصوير است. توجه داشته باشيد كه بسته به نيازتان رزولوشن دوربين مداربسته را انتخاب نماييد. به طور مثال براي فضاهاي خارجي كه نياز است پلاك خودرو به وضوح ثبت شود بايد از دوربين مداربسته با Resolution بالا استفاده نماييد.

قبل از خريد سيستم مداربسته بهتر است ميزان Resolution مورد نيازتان را تعيين كنيد و بسته به آن دوربين مداربسته و دستگاه ضبط كننده تصاوير DVR-NVR را انتخاب نماييد.

نامبر اساس پيكسل هاي عمومي

ميزان پيكسل

حداكثر رزوليشن

Megapixel مگاپيكسل دوربين

720p Security Cameras

921,600

1280*720

1

1080p Security Cameras

2,073,600

1920*1080 (HD)

2

1536p Security Cameras

3,145,728

2048*1536

3

1440p Security Cameras

3,686,400

2560*1440 (2K)

4

1728p Security Cameras

5,308,416

3072*1728

5

2160p Security Cameras

8,294,400

3840*2160 (4K)

6

دوربين هاي امنيتي 720p ، p1080 و 1440p رايج ترين دوربينهاي امنيتي بازار در حال حاضر هستند. كليه دوربين هاي امنيتي جديد و با كيفيت داراي وضوح تصوير حداقل 1440p  مي باشند.

محدوديت روزولوشن

معمولا دوربين هاي مداربسته آنالوگ محدوديت رزولوشن دارند و تاWD1  را پشتيباني مي كنند. به همين دليل دستگاه DVR  نيز بيشتر از اين مقدار را پشتيباني نمي كند. اما چنانچه به كيفيت ضبط بالاتر از WD1 نياز داشته باشيد توصيه مي كنيم از دوربين مداربسته تحت شبكه استفاده كنيد.

 

  • تعداد فريم تصوير در ثانيه (FRAMERATE)

هر فيلم از مجموعه چند تصوير تشكيل شده است. تعداد فريم ريت به اين معني است كه هر ثانيه از فيلم از چند تصوير تشكيل شده است. هر چه تعداد فريم ها در يك ثانيه بيشتر باشد جزئيات بيشتري قابل مشاهده است. اگر تصاوير را با 25 فريم در ثانيه ثبت كنيد جزئيات كمتري را نسبت به 10 فريم در ثانيه از دست خواهيد داد. تعداد فريم هاي ثبت شده توسط دوربين مداربسته زماني مهم خواهد شد كه از آن ها در محيط هايي همچون كارخانه چاپ، طلافروشي و.. استفاده كنيد. ثبت جزئيات در محيط هاي اين چنيني از اهميت بالايي برخوردار است.

  • لنز (lens)

سه نوع لنز ثابت، ولي فوكال متغيير و ولي فوكال موتورايز در دوربين هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرند كه هر يك به نحوي در كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته موثر هستند.

لنز ثابت: دوربين هايي با لنز ثابت داراي يك كانون ثابت هستند و تنها در يك زاويه به شما ديد مي دهند. در مكان هايي كه تنها يك زاويه ديد هائز اهميت است از دوربين هايي با لنز ثابت استفاده كنيد.

كاربرد لنز ثابت: نظارت بر يك اتاق، راهرو هاي پر رفت و آمد، ورودي پاركينگ و

لنز متغير Vari focal: لنز Vari focal داراي زوم اوپتيكال و فاصله كانوني قابل تنظيم است. فوكوس در هر بار تنظيم فاصله كنوني بايد به صورت دستي تنظيم شود تا تصوير نهايي از تمركز خارج نشود.

كاربرد لنز متغير Vari focal : نظارت بر راهرو، محوطه هاي كوچك و متوسط با ديد ثابت و

لنز خودكار  Motorized: بهترين لنز دوربين مداربسته لنزهاي موتورايز هستند كه از دسته لنزهاي وريفوكال مي باشند با اين تفاوت كه زوم آنها به صورت دستي نبوده و به واسطه موتور تعبيه شده در دوربين از راه دور قابل تنظيم است.

كاربرد لنز خودكار Motorized: نظارت بر خط توليد، اتوبان ها و

 

 

  2. مقايسه كيفيت دوربين هاي مداربسته

 

در بحث مقايسه كيفيت دوربين هاي مداربسته مي توان به موارد زيادي اشاره كرد. دوربين هاي مداربسته هم از نظر ظاهر و جنس بدنه و هم از نظر نرم افزاري با هم متفاوت هستند كه تمامي اين پارامتر ها بر كيفيت دوربين مداربسته تاثير گذار خواهد بود. اما ما بسته به موضوع اين مقاله كه بررسي كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته است سعي داريم دوربين هاي مداربسته را بر حسب كيفيت تصاوير متفاوت بررسي كنيم.

  • تفاوت كيفيت تصوير HD و FULL HD در دوربين مداربسته

اصلي ترين تفاوت ميان دوربين هاي HD و FULL HD كيفيت تصوير يا رزولوشني است كه به نمايش مي گذارند. كيفيت تصوير دوربين هايي با رزولوشن 1080 نسبت به دوربين هاي 720 بسيار بهتر است، لذا توصيه مي شود براي مكان هايي كه مسائل امنيتي و نظارت تصويري در آنها از حساسيت بالايي برخوردارند از دوربين هاي FULL HD  يا همان 1080 استفاده شود. بعضاً براي افراد سوال مي شود كه HD بهتر است يا FULL HD؟ پاسخ اين سوال تنها به نوع كاربري شما بستگي دارد و بايد برحسب نيازتان انتخاب نماييد.

 

 

  3. رابطه رزولوشن با تعداد فريم

 

دستگاه ضبط كننده تصاوير DVR قادر است حجم مشخصي از اطلاعات را در يك ثانيه ذخيره كند. بنابراين چنانچه اندازه تصوير (رزولوشن)، از توانايي دستگاه ضبط خارج باشد دستگاه تعداد فريم را پايين مي آورد. تنها دستگاه هايي مي توانند تصاوير بزرگ آن هم با فريم بالا را ثبت كنند كه قدر ت پردازش بالايي را داشته باشند. چنانچه دوربين شما كيفيت فوق العاده اي داشته باشد اما دستگاه دي وي آر شما قدرت پردازش كافي را نداشته باشد نمي توانيد نتيجه دلخواه را مشاهده كنيد.

براي دستگاه هايي كه تعداد فريم آنها با كيفيت ضبط كاهش مي يابد از اصطلاح Up to D1 Recording Resolution Non-Real time استفاده مي كنند. به بيان ديگر، Non-Real time به معني ضبط تصاوير در تعداد فريم كمتر از 25 است. براي دستگاه‌هايي كه كاهش تعداد فريمي در آنها مشاهده نمي‌شود D1 Recording Resolution Real time گفته مي شود. بنابراين اگر تصوير real باشد، جزئيات كمتري را از دست مي دهيد. اما چنانچه تصوير non-real  باشد، جزئيات از دست مي رود و تصاوير متحرك حالت شانه اي پيدا مي كنند.

 

 

  4. تفاوت بين كيفيت تصاوير

 

هر دوربين مداربسته اي داراي ديتا شيت است. داخل ديتا شيت تمام مشخصات و ويژگي هاي دوربين آماده است. براي بررسي فريم ريت دوربين ديتا شيت دوربين مدل 2 مگا پيكسلي مدل DS-2CE76D0T-ITMF را با هم بررسي مي كنيم. همانطور كه در شكل مي بينيد فريم ريت دوربين 25 fps و 30 fps ثبت شده است. اين به اين معنا است چنانچه فركانس برقي در كشور شما 50 هرتز باشد؛ مثل ايران، دوربين در حالت فول تا 25 فريم در ثانيه را ثبت مي كند. اما چنانچه فركانس برق 60 هرتز باشد مثل كشور ژاپن، در حالت فول دوربين تا 30 فريم در ثانيه را ثبت مي كند.

 

 

  5. بررسي Frame Rate دوربين مداربسته

 

در هنگام خريد حتما به حداكثر مگاپيكسل قابل پشتيباني دستگاه ضبط تصاوير (DVR,NVR) در حالت پخش مستقيم توجه كنيد. به عنوان مثال؛ اگر دوربين شما 5 مگاپيكسل است، حتما دستگاه دي وي آر هم بايد حداقل 5 مگاپيكسل را پشتيباني كند. آيا دستگاه ضبط با هم كيفتي كه مستقيم در نمايشگر نشان مي دهد با همان كيفيت هم روي هارد ضبط مي كند؟ در اين مورد حتما بايد هنگام خريد به مدل دستگاه دي وي آر دقت كنيد. بنابراين بايد قابليت دستگاه در زمينه كيفيت پخش همزمان و بازبيني بررسي شود. بسياري از دستگاه هايي كه در بازار وجود دارند اين قابليت را ندارند كه در هنگام بازبيني تصاوير 4 مگاپيكسلي ارائه كنند.

به عنوان نمونه بسياري از دستگاه ها در هنگام پخش دوربين 4 مگاپيكسلي را به همان كيفيت نمايش مي دهند. اما در هنگام بازبيني فيلمي كه در هارد ذخيره شده، كيفيتش تا 2 مگاپيكسل كاهش پيدا مي كند. البته اين موضوع يك مزيت و يك عيب دارد. عيب آن كه مشخص است كيفيت كاهش مي يابد. اما در جاهايي كه جزييات مطرح نيست كاهش كيفيت باعث مي شود فضاي كمتري از هارد اشغال شود. بنابراين حتما به اين مساله مهم در هنگام خريد دقت كنيد. اگر تصميم گيري در اين موضوع برايتان مشكل است يا دچار سردرگمي شده ايد كه تا چه ميزان كيفيت براي نياز كاربري شما مفيد است توصيه مي كنيم از مشاوره رايگان گروه امنيتي تارتن دژ آريانا بهره مند شويد.

 

كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته

براي تعيين كيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته اگر با مشكل مواجه شديد مي توانيد با مشاوران متخصص ما در واحد تارتن دژ آريانا تماس بگيريد.(88500020-021)

 

 

مطالب پيشنهادي:

  1. انتقال تصوير دوربين مدار بسته با سيم كارت / فرمت نمايش تصوير در دوربين مدار بسته
  2. ويژگي smart ir در دوربين هاي مدار بستهv
  3. دلايل نصب دوربين مداربسته
  4. تست هارد دوربين مداربسته