روانشناسي باليني

۲۲ بازديد

روانشناسي باليني

 

روانشناسي باليني تخصص روانشناسي است كه مراقبت هاي مداوم و جامع بهداشت رواني و رفتاري را براي افراد و خانواده ها ارائه مي دهد. مشورت با سازمان ها و جوامع ؛ آموزش ، آموزش و نظارت ؛ و عمل مبتني بر تحقيق اين يك تخصص در گستردگي است - كه به طور گسترده شامل آسيب شناسي رواني شديد است - و با جامعيت و ادغام دانش و مهارت از طيف وسيعي از رشته ها در داخل و خارج از روانشناسي مناسب مشخص مي شود. حوزه روانشناسي باليني شامل همه سنين ، تنوع هاي مختلف و سيستم هاي متنوع است.

 

دانش علمي و نظري پيشرفته آلماني به تخصص

درك آسيب شناسي رواني و ملاحظات تشخيصي / مداخله اي. مسائل مربوط به سلامت روان در طول عمر بر اساس درك جامع از آسيب شناسي رواني. ارزيابي: توانايي ادغام و تركيب داده هاي آزمون شخصيت با اقدامات ارزيابي استاندارد ديگر. مشاوره: توانايي مشورت با ساير سلامت و بهداشت رفتاري متخصصان و سازمانهاي مراقبت در مورد آسيب شناسي رواني شديد ، خودكشي و خشونت. پايگاه تحقيق: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به آن زمينه ها كه متمايز از روانشناسي باليني است.

پارامترهايي براي تعريف عملكرد حرفه اي در روانشناسي باليني:

جمعيت ها

روانشناسي باليني به عنوان يك تخصص به افراد و خانواده ها در طول عمر و از همه زمينه هاي قومي ، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي ، و همچنين گروه ها و جوامع خدمات ارائه مي دهد.

 

مشكلات / مسائل

تخصص روانشناسي باليني به مسائل مربوط به سلامت رفتاري و رواني افراد در طول عمر مي پردازد ، از جمله:

 

ناسازگاري فكري ، احساسي ، رواني ، اجتماعي و رفتاري. ناتواني و ناراحتي. مسائل مربوط به سازگاري جزئي و همچنين آسيب شناسي رواني شديد.

رويه ها

ارزيابي: مصاحبه تشخيصي ، ارزيابي رفتاري ، تجويز و تفسير اقدامات آزمون رواني مداخله (سطوح اوليه ، ثانويه و عالي): خدمات باليني به افراد ، خانواده ها و گروه ها مشاوره: تمرين بين حرفه اي و درون حرفه اي با ساير متخصصان و سازمان هاي بهداشت و رفتار رفتاري تحقيقات: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به روانشناسي باليني.

 

روانشناسي كاربردي

تجزيه و تحليل رفتار كاربردي باليني جامعه ، مصرف كننده ، مشاوره ، انتقادي ، آموزشي ، محيطي ، ارگونومي ، قانوني ، بهداشتي ، انساني ، صنعتي و سازماني ، روان سنجي ، حقوقي ، پزشكي ، نظامي ، موسيقي ، بهداشت حرفه اي،

"پزشكي روانشناسي" به اينجا تغيير مسير مي دهد. براي مجله ، به پزشكي روانشناسي مراجعه كنيد.

روانشناسي باليني يكپارچه سازي علم ، نظريه و دانش باليني به منظور درك ، پيشگيري و تسكين ناراحتي يا اختلال عملكرد روانشناختي و ارتقاء رفاه ذهني و توسعه شخصي است. محوري در عمل ، ارزيابي روانشناختي ، فرمول بندي باليني و روان درماني است ، اگرچه روانشناسان باليني همچنين در تحقيق ، آموزش ، مشاوره ، شهادت قانوني و توسعه و مديريت برنامه مشاركت دارند.. در بسياري از كشورها ، روانشناسي باليني يك حرفه بهداشت روان تنظيم شده است.

 

اين رشته عموماً در سال 1896 با افتتاح اولين كلينيك روانشناسي در دانشگاه پنسيلوانيا توسط لايتنر ويتمر آغاز شده است. در نيمه اول قرن بيستم ، روانشناسي باليني بر ارزيابي روانشناختي متمركز بود و توجه كمي به درمان داده شد. اين امر پس از دهه 1940 هنگامي كه جنگ جهاني دوم منجر به افزايش تعداد پزشكان آموزش ديده شد ، تغيير كرد. از آن زمان ، سه مدل آموزشي اصلي در ايالات متحده توسعه يافته است - Ph.D. مدل علوم باليني (تمركز زيادي بر تحقيقات دارد) ، دكتري. مدل علم پزشك (ادغام تحقيقات و عمل علمي) ، و Psy.D. مدل پزشك-محقق (با تمركز بر نظريه و عمل باليني). در انگلستان و جمهوري ايرلند ، دكتراي روانشناسي باليني بين دو مدل اخير قرار مي گيرد ، در حالي كه در بيشتر سرزمين اصلي اروپا ، آموزش در سطح كارشناسي ارشد و عمدتا روان درماني است. روانشناسان باليني در ارائه روان درماني متخصص هستند و به طور كلي در چهار جهت اصلي نظري - روان پويايي ، انساني ، آموزش مي بينند.

 

بيشتر بخوانيد...

 

ويژگي هاي اصلي خريد آپارتمان در لونت استانبول

۳۲ بازديد

ويژگي هاي اصلي  خريد آپارتمان در لونت استانبول

  • بالكن
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • سينما
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح كاري مرمر

 

توضيحات ملك براي خريد در لونت استانبول

ترك گشت مفتخر است كه پروژ? آپارتمان هاي لاكچري در استانبول را كه به تازگي تكميل شده است، به خريد خانه در تركيه برساند. اين مجموعه در محلي خوب و مركز شهر و در منطق? باپرستيژ لونت قرار دارد و تا شمال ميدان تكسيم 15 دقيقه فاصله است.

محل? لونت در جنوب خريد آپارتمان در ماسلاك و شمال خريد ملك در استانبول در تركيه قرار دارد و محله اي اعياني و تجاري شلوغ محسوب مي شود و در فاصل? كوتاهي از غرب سواحل تنگ? بسفروس و پل هاي آن كه به سمت استانبول آسيايي مي رود، قرار دارد.

به دليل واقع شدن اين محل در مركز شهر، سرمايه گذاران خارجي را به خود جذب كرده است. قيمت ملك در اين منطقه در كل بالا است و به همان نسبت اجاره هاي آن نيز گران است و بسياري از كارمندان كه پايه حقوق بالايي دارند، اين محل را براي زندگي دائمي انتخاب مي كنند تا رفت و آمدشان به محل كار به حداقل برسد. همچنين اين منطقه به دليل دسترسي آسان به مناطق ديدني مركز شهر و دسترسي آسان به فرودگاه كه كمتر از 40 دقيقه است، توريست هاي زيادي را به خود جذب مي كند.

m5_kbj6.jpg

محل مجموعه و جزئيات خريد آپارتمان در استانبول

اين پروژه متشكل از آپارتمان هاي هوشمند در لونت براي فروش گذاشته شده است. با خريد ملك در لونت استانبول كه در فاصل? يكساني از دو بزرگراه TEM و E-5 و خط متروباس قرار دارد و ظرف 6 تا 7 دقيقه مي توان به آنها رسيد. 12 دقيقه تا فاتيح سلطان محمت و پل شهداي 15 جولاي بر روي بسفروس فاصله است. نزديك ترين ايستگاه مترو با 3 دقيقه پياده روي قابل دسترس است و بهترين نقط? شهر براي دسترسي به ساير نقاط به حساب مي آيد. با خريد ملك در لونت استانبول كه  35 دقيقه تا فرودگاه جديد، 8 دقيقه تا مسلك، 15 دقيقه تا ميدان تكسيم و 25 دقيقه تا پل گالاتا كه به سلطان احمد مي رود، فاصله است.

قيمت اجاره خانه در استانبول امكانات رفاهي محلي بسيار عالي است. با خريد ملك در لونت استانبول با پاي پياده مي توانيد به راحتي به فروشگاه ها، سوپرماركت ها، مدرسه، بانك و خودپرداز، داروخانه، بار، كافه، رستوران و حتي يك بيممارستان خصوصي برسيد. همچنين براي رفتن به بيمارستان هاي خصوصي و دولتي ديگر و تعدادي دانشگاه مي توانيد از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنيد. با يك رانندگي كوتاه مي توانيد به مراكز خريد بسيار عالي برسيد و تا نزديك ترين مركز خريد تنها 2 دقيقه فاصله است.

اين مجموع? مدرن و كوچك داراي گيت ورودي است و در زميني به مساحت 900 مترمربع ساخته شده است و تاريخ تكميل نهاييي آن تا پايان مارس 2021 است و كارهاي پاياني آن در حال انجام است. اين مجموعه متشكل از تنها يك بلوك آپارتمان مدرن است كه داراي نماي كاملاً شيشه اي است. اين بلوك در 15 طبقه است و 138 آپارتمان لوكس را در خود جاي داده است. هر آپارتمان از 1 تا 3 اتاق خواب دارد كه رخي استاندارد و برخي دوبلكس هستند. سازند? معروف آن اين اطمينان را به شما مي دهد كه تمام آيين نامه هاي دولتي تركيه در مورد زلزله، امنيت گاز و آتش سوزي و عايق گرما و صدا در ديوارها و كف رعايت خواهد شد.

 

با خريد آپارتمان در لونت استانبول بعد از اقامت ساكنين و مهمانان در مجموعه، آنها از امكانات زير كه در محل موجود هستند، برخوردار خواهند شد:

  • استخر زنانه مردان? سرپوشيده
  • استخر كودكان
  • محل بازي كودكان
  • مركز تناسب اندام
  • سوناي مردانه و زنانه
  • حمام تركي مردانه و زنانه
  • گاراژ پاركينگ سرپوشيد? امن
  • اتاق سينما
  • اتاق بازي
  • اتاق جلسات
  • اتاق خشكشويي
  • پذيرش 24 ساعته
  • رستوران روي بام با ويوي شهر
  • آسانسور
  • انرژي الكتريكي خورشيدي مشاع
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • ژنراتور برق
  • سيستم تصفي? آب
  • خدمات نظافت
  • آپارتمان مهمان

براي آرامش خاطر و امنيت شما عزيزان تمامي فضاها با دوربين مداربسته و خدمات امنيتي به صورت 24 ساعته محافظت مي شود.

واحدهاي موجود و قيمت خريد آپارتمان در لونت استانبول

قيمت خريد آپارتمان 1 خوابه 72 تا 76 مترمربع قيمت از 1200000 تا 1630000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان 2 خوابه 86 تا 110 مترمربع قيمت از 1450000 تا 2220000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان دوبلكس 3 خوابه 136 مترمربع قيمت 2920000 لير تركيه

 

طراحي آپارتمان ها در لونت استانبول

ورودي آپارتمان ها از لابي پذيرش است و با راه پله يا آسانسور مي توان به طبقات مختلف رسيد. خانه هااز طريق آيفون تصويري به ورودي اصلي متصل شده اند و واحدها براي امنيت بيشتر درب ورودي فولادي دارند.

با خريد ملك در لونت استانبول كه معماري آپارتمان ها باز طراحي شده و هر خانه داراي آشپزخانه اي مدرن و وسايل و سطوح كاري باكيفيت است و لوازمي همچون اجاق گاز، فر و هود در آن تعبيه شده است.

هر آپارتمان سيستم گرمايش گازي مركزي خواهد داشت و تمام اتاق ها داراي زيرساخت نصب تهوي? هوا هستند. تمام پنجره ها و درب هاي پاسيو بهبالكن هاي فرانسوي باز مي شوند و ويويي بي نظير از شهر دارند.

حمام ها داراي تجهيزات مدرن و جاحوله اي گرم هستند و كف واحدها با سراميك يا لمينيت گرم باكيفيت پوشيده مي شود.

هر آپارتمان مجهز به سيستم هوشمند خانگي كامپيوتري است و شما مي توانيد از راه دور و با استفاده از اينترنت در هر نقطه اي از دنيا به آن دسترسي داشته باشيد. همچنين خانه ها داراي ردياب دود و آب پاش و زيرساخت اينترنت فيبر نوري هستند.

اين مجموعه در مركز شهر استانبول قرار دارد و خانه اي ايده آل براي سفرهاي كاري و تفريحي يا زندگي دائمي و همچنين انتخابي عالي براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شود، زيرا اجاره بهاي سالان? آن بالا است، تنها دقايقي با مركز شهر فاصله دارد، امكانات بسيار، دسترسي راحت به شهر و فرودگاه، امكانات محلي عالي و ويوي زيبايي از شهر دارد.

 

براي خريد آپارتمان در لونت استانبول و كسب جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل جديدتان نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

۲۸ بازديد

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

 

كاربرد پارتيشن در محيط اداري

۲۶ بازديد

زيبا سازي ساختمان هاي اداري با استفاده از پارتيشن : از جمله مشكلاتي كه در محيط هاي اداري وجود دارد مي توان به بي روحي و كسل كنندگي فضا اشاره كرد و يا كمبود فضاي شخصي و حريم خصوصي اشاره كرد و همچنين به هم ريختگي فضاي اداره و نامنظم بودن آن توانايي تمركز را از بين مي برد و باعث عدم تسلط بر روي كار مي شود . و حتي چسبيده شدن ميز همكاران به يكديگر باعث بر هم زدن تمركز مي شود .   عكس 1 . نمونه اي از كاربرد پارتيشن اداري . پارتيشن ها و مقرون به صرفه بودنشان از لحاظ اقتصادي احتمالا شما هم جز آن دسته افراد هستيد كه بودجه اي براي خريد يك محل تجاري ، اداره ، شركت و... در نظر گرفته ايد اما وقتي وارد آن مكان كه در آينده قرار است به يك محل تجاري تبديل شود وارد مي شويد ، اولين چيزي كه به آن فكر مي كنيد اين است كه محيط كار براي كاركنان در اينجا اندك است و كاركنان در فضاي كاري خود احساس راحتي نخواهند كرد . بنابراين بايد براي حل اين مشكل به فكر يك راه حل جديد و امروزي كه متناسب با دنياي پيشرفته امروزي باشد ؛ باشيد . اما ديگر نگران نباشيد زيرا پارتيشن هاي اداري اين مشكل را حل كرده اند . در واقع شما مي توانيد با همكاري يك متخصص حرفه اي و با استفاده از تقسيم كننده ها و جداكننده هايي به نام پارتيشن اين مشكل را حل كنيد . پارتيشن ها رنگ و طرح تازه اي به فضا مي بخشند و باعث مي شوند تا حريم شخصي و فضاي خصوصي كاركنان حفظ شود و آنها از محل كار خود خرسند باشند و علاوه بر آن باعث مي شود تا اداره يا شركت و ... شما از سايرين متمايز شود . اهميتي ندارد كه شما در كدام زمينه فعاليت داشته باشيد . امروزه پارتيشن نقش شگرف و تاثير بي نظيري در سازماندهي و بهينه سازي فضاي اداري دارد و باعث مي شود تا از فضاي حداكثر استفاده حاصل شود .   عكس 2 . نمونه اي از پارتيشن اداري . بهينه سازي فضا بوسيله پارتيشن مي توانيم به جاي خريدن مكان هاي بزرگ و صرف پول و هزينه هاي بالا ؛ يك مكان نسبتا كوچك با صرف هزينه كمتر را تهيه كنيم و با ايده هاي خلاقانه متخصصان پارتيشن مكان خود را به يك محل اداري منحصربفرد و جذاب تبديل كنيد و از بقيه متمايز باشيد . علاوه بر آن شما با اين كار به خريم خصوصي كاركنانتان احترام گذاشته و براي آنان يك محيط كاري مناسب را فراهم مي كنيد كه به دور از هرگونه بي نظمي و اختلال است و مطمئنا علامت رضايت و خرسندي كاركنان را در چهره شان مشاهده خواهيد كرد . ديگر آن دوره كه اداره ها يا شركت ها اتاق هاي بزرگ داشتند تمام شده است. با وجود پارتيشن هاي اداري ديگر عمر اتاق هاي بزرگ و بيهوده به سر آمده است و امروزه با استفاده از پارتيشن هاي اداري مي توان از اتاق ها و فضا هاي كوچك حداكثر استفاده را كرد و كارآيي آن را از كارآمدي مكان هاي بزرگ كه فقط كره زمين را اشغال كرده اند بالاتر برد .   عكس 3 . نمونه اي از پارتيشن اداري . كاربرد پارتيشن در اماكن مختلف با كمك پارتيشن اداري مي توانيد در قسمت حال ، اتاقك هاي كوچكي درست كنيد و يا ميز منشي خود را به دفتر خود نزديك و يا دور كنيد . حتي مي‌توانيد با يك طرح جديد ، مدرن و خلاقانه ، فضاي بيشتر و خصوصي تري براي ارباب رجوع قائل شويد و با يك پارتيشن ام دي اف به راحتي فضايي براي يك مبل زيبا و كتابخانه جادار اختصاص دهيد.علاوه بر آن اگر شما صاحب مكان تجاري مانند شركت يا اداره يا ... باشيد كه متراژ بالايي هم دارد ، ممكن است در اداره يا شركت شما كه داراي اتاق هاي بزرگ است ؛ در هر اتاق چند نفر مشغول كار باشند در اين صورت شما بايد براي تقسيم بندي اتاق به منظور حفظ حريم خصوصي افراد كاري بكنيد ؛ بنابراين بهترين راهكار استفاده از پارتيشن هاي اداري است . اما فقط اين نيست ! علاوه بر آن با پارتيشن اداري مي توان مشكلات ديگري را نيز با شيوه هاي خلاقانه حل كرد ؛ به طور مثال اگر ميخواهيد اتاق هاي كوچكي در قسمت هاي مختلف اداره يا شركت ايجاد كنيد و يا اگر تمايل داريد فضاي بيشتري را براي ارباب رجوع ايجاد كنيد يا فضايي را براي ايجاد يك كتابخانه يا يك مبل در نظر بگيريد ؛ بايد بگويم كه شما تمام اين كارها و هر كار ديگري كه ميخواهيد در مورد بهينه سازي فضا و تقسيم بندي آن و ايجاد محيطي زيبا و دنج انجام دهيد ؛ به راحتي مي توانيد اين كارها را به وسيله پارتيشن اداري و با كمك متخصصان پارتيشن بندي عملي كنيد .   عكس 4 . نمونه اي از پارتيشن اداري . مزيت تنوع زياد پارتيشن ها پارتيشن ها انواع مختلفي دارند و در انواع تكجداره و دوجداره هستند . بنابراين مي توانيد با مشورت گرفتن از افراد حاذق و متخصص در زمينه پارتيشن ، نوع پارتيشني كه براي اداره يا شركت شما مناسب است را انتخاب و آن را نصب كنيد . علاوه بر آن اين امكان را داريد تا پارتيشن مورد علاقه تان را از ميان انبوهي از پارتيشن ها با طرح ها و رنگ هاي خيره كننده انتخاب كنيد و دكوراسيون شركت خود را به نحو احسنت تغيير دهيد .   عكس 5 . نمونه اي از كاربرد پارتيشن . انواع پارتيشن از نظر جنس : جنس پارتيشن در ميزان نور و صدا و...تاثير قابل توجهي دارد ؛ بنابراين بايد با انواع مختلف جنس پارتيشن هاي اداري آشنا شويد ؛ كه انواع آنها عبارت اند از: شيشه اي ، آلومنيومي ، پرده اي ، چوبي ، ام دي اف ، فلزي و... . يكي از فوايد منحصر بفرد پارتيشن ها در اين است كه شما پس از نصب پارتيشن مي توانيد آن ها را به راحتي جا به جا كنيد و اندازه قسمت هاي مختلف را تغيير دهيد . جدا از تمام چيز هايي كه گفتم بايد بگويم پارتيشن علاوه بر زيبايي بخشي و منحصربفرد كردن دكوراسيون ، هزينه پاييني داشته و با كمترين هزينه مي توان فضاي چشمنوازي را ايجاد كرد . در نتيجه مي توان گفت با پارتيشن اداري مي توان با صرف انرژي كمتر و وقت كمتر و هزينه هاي پايين به فضاي زيبايي كه از محل كارتان در ذهن تصور مي كنيد دست يافت . منبع : آركا پارتيشن  

 

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده منصف https://sayehban.co/ براي خانه خود خريداري كنيد

۲۷ بازديد

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده  منصف  https://sayehban.co/   براي خانه خود خريداري كنيد

 

دلايل زيادي وجود دارد كه بايد خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود را در نظر بگيريد. بر خلاف سايبان هاي ثابت ، سايبان هاي جمع شونده به شما اين امكان را مي دهند كه هم از سايه و هم از نور آفتاب لذت ببريد ، زيرا با فشار ساده يك دكمه يا چرخاندن دسته ، مي توانيد آنها را گسترش داده و جمع كنيد. بعلاوه ، سايبان هاي جمع شونده را مي توان به آساني جمع كرد و براي محافظت در برابر طوفان و آب و هواي زمستاني محصور كرد ، كه اين ويژگي مي تواند طول عمر آنها را در مقايسه با سايبان هاي ثابت كه در تمام طول سال بيرون مي مانند ، افزايش دهد.

 

علاوه بر قابليت باز شدن و جمع شدن ، دلايل ديگري نيز وجود دارد كه سايبان هاي جمع شونده را براي خانه خود در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، آنها مي توانند به بهبود بهره وري انرژي كمك كنند. در طول روز به خانه خود و تمام نور خورشيد كه از پنجره هاي شما تصفيه مي كند فكر كنيد. حتي با استفاده از پرده يا پرده ، نور خورشيد همچنان به بيرون پنجره شما وارد شده و باعث مي شود گرما به خانه شما منتقل شود. با نصب سايبان هاي جمع شونده ، مي توانيد ميزان نور خورشيد را كه به پنجره هاي شما مي رسد ، كاهش دهيد ، ميزان انتقال حرارت ايجاد شده را به حداقل برسانيد ، بار زيادي از سيستم تهويه مطبوع خود برداريد و به طور بالقوه مقداري از هزينه هاي قبوض آب و برق را ذخيره كنيد.

 

اگر علاقه مند به خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود هستيد ، به https://sayehban.co/  مراجعه كنيد. ما بزرگترين توليد كننده سايبان هاي متحرك سفارشي در ايالات متحده هستيم و مفتخريم كه بزرگترين پارچه انتخابي در صنعت را ارائه مي دهيم كه شامل بيش از 180 رنگ و طرح است. علاوه بر اين ، سايبان هاي ما از مواد با دوام مانند پارچه مصنوعي و قابهاي فولادي محكم تشكيل شده است ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه دوام دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر با سايبان برقي منصف   تماس بگيريد و يكي از كارشناسان آگاه ما در اين زمينه خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع : 

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

 

 

 

https://www.mixcloud.com/sayehban554/

https://www.mightycause.com/user/9h0xhg/

https://disqus.com/by/mcadefensenow55/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2339648

http://bioimagingcore.be/q2a/user/sayehban554

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=sayehban554

https://letterboxd.com/sayehban554/

 

 

 

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

۲۹ بازديد

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

كاربرد حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) چيست؟

حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

در نهايت مي توان گفت كه نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت چيست؟

زماني كه مي گوييم حفاظ آهني مدرن و با امنيت در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني مدرن و با امنيت گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني مدرن و با امنيت نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني مدرن و با امنيت آشنا كنيم.

درب آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني مدرن ، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

۲۸ بازديد

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

روشن نشدن تلويزيون ال جي كي از اشكالاتي هست كه كاربران تلويزيون ال جي با آن روبرو مي شوند. روشن نشدن تلويزيون ال جي علت هاي متفاوت مي تواند داشته باشد. اولين كاري كه در اين زمينه بايد بررسي شود، پريزي است كه دوشاخه تلويزيون به آن مي خورد. براي اين كاري مي توان تلويزيون را با يك پريز ديگر امتحان كرد.

دومين مرحله بررسي كابل برق تلويزيون است. براي اين كار بايد كه از يك اهم متر كمك بگيريد. اگر اهم متر نداريد از يك كابل ديگر كمك بگيريد. اگر از سالم بودن كابل اطمينان حاصل كرديد. احتمال زياد تلويزيون شما دچار مشكل شده و بايد نمايندگي تلويزيون ال جي تماس بگيريد. قبل از تماس مدل تلويزيون را از روي قاب پشت تلويزيون بخوانيد و روي يك كاغذ بنويسيد. مدل تلويزيون براي تامين قطعات بسيار مهم است.

بررسي روشن نشدن تلويزيون ال جي

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل برد پاور تلويزيون

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل ويروسي شدن مين برد تلويزيون

دير روشن شدن تلويزيون ال جي به دليل فرسودگي قطعات برد پاور

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل cpu مين برد

حل اشكال روشن نشدن تلويزيون با ريست كردن تلويزيون ال جي

ارسال كارشناس و تعميركار تخصصي تلويزيون در سريع ترين زمان ممكن به محل شما

مشكل برد پاور تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث مي شود تلويزيون روشن نشود. مشكل برد پاور تلويزيون است. برد پاور تلويزيون وظيفه ولت رساني به همه بخش هاي تلويزيون را دارد اگر ولت كم باشد يا قطع شده باشد، تلويزيون روشن نمي شود.

برد پاور معمولا در اثر نوسان برق دچار مشكل مي شود. نوسان برق به معني بالا و يا پايين آمدن زياد ولتاژ تلويزيون است. وقتي برد پاور به دليل نوسان برق دچار سوختگي مي شود بايد همه قطعات خراب تعويض شوند. براي اينكه برد پاور بيشتر عمر كند قطعات فرسوده هم بايد تعويض شود.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث روشن نشدن تلويزيون ال جي مي شود، ويروسي شدن مين برد تلويزيون است. معمولا ويروسي شدن در تلويزيون هاي اندرويد و اسمارت ديده مي شود.

با نظر قراردادن اتصال 80 درصد از تلويزيونهاي هوشمند به اينترنت از سال 2015 مجهز نمون اسمارت تي وي ها به آنتي ويروس جزء اولويت توليد كنندگان تلويزيون هاي هوشمند قرار گرفت. در حال حاضر بيشتر تلويزيون هاي هوشمند داراي آنتي ويروس مي باشند و انواع برنامه هاي آنتي ويروس در منابع معتبر قابل دسترسي و استفاده مي باشند.

طبق تحقيقيت متخصصين پشتيباني تلويزيون ال جي اتصال تلويزيون هوشمند به اينترنت مي تواند باعث هك سيستم شود كه اين به منزله دعوت افراد ناخوانده به منزل شما است. با توجه به افزايش دانلود انواع فيلم ها از اينترنت و محبوبيت پيدا كردن انواع كانال هاي تلويزيوني كه با اتصال به اينترنت قابل دسترسي مي باشند احتمال آلوده شدن تلويزيون به ويروس وجود دارد.

با توجه به توضيحات بالا بايد كه در ماه يك بار تلويزيون خود را اسكن كند تا از ويروسي شدن آن پيشگيري كنيد. بايد قبل از اتصال هارد و فلش ممري آن را ويروس كشي كنيد.

نحوه تعمير تلويزيون ال جي

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ال جي، به دو روش صورت مي گيرد. روش اول مراجعه به نمايندگي تلويزيون ال جي و تحويل تلويزيون به متخصصين تعمير تلويزيون lg است. در اين روش همه عمليات مورد نياز براي سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه صورت مي گيرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون » توسط شما و حضور تعميركار تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون ال جي چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن تلويزيون، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست متخصصين مجرب و با به كارگيري از پيشرفته ترين ابزار و تلويزيون هاي روز انجام مي پذيرند. براي كسب رضايت و آسايش خاطر كاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصين اين نمايندگي، مشمول يك ماه ضمانت و ضمانت كتبي است.

دير روشن شدن تلويزيون ال جي

تعميركار هاي ارسالي گروه اي از قطعات و لوازم جانبي تلويزيون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات خراب اقدام كنند. اين امر سبب صرفه جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد كرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميري خاصي نيست و همه مشكلات و اشكالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي شود. شما مراجعين گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر ارسال تعميركار تعمير تلويزيون به منزل را ثبت كنيد.